Revelionul lui Dan Negru de la Antena 1, cifre de zece ori mai mari decat Pro TV in audiente

Programul special prezentat de Dan Negru la Antena 1 de Revelion, pentru a-l 16-lea an la rand, a dominat clasamentul audientelor, fiind la mare distanta fata de celelalte posturi. Cifrele Pro TV au fost si la orase de aproape zece ori mai mici decat ale Antenei 1: o medie de 176.000 de telespectatori, fata de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru, noteaza paginademedia.ro.

acum 100 luni (1 Jan 2016)

Programul special prezentat de Dan Negru la Antena 1 de Revelion, pentru a-l 16-lea an la rand, a dominat clasamentul audientelor, fiind la mare distanta fata de celelalte posturi. Anul trecut, Antena 1 avusese cifre de audienta de sase ori mai mari decat cele inregistrate de Pro TV.

Romania TV, singurul post de stiri cu program special de Revelion, a avut o clasare buna la nivel national si la orase, iar Etno TV a urcat in top.

La nivel national, Revelionul Starurilor cu Dan Negru a adunat in medie 3,1 milioane de telespectatori, cifra apropiata de audientele de anul trecut. Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu WowBiz de Revelion: peste 900.000 de romani media pe minut, arata paginademedia.ro. TVR 1 a fost pe locul al treilea (612.000 de telespectatori), dupa care au venit Etno TV (436.000 de telespectatori) si Romania TV (427.000 de telespectatori).

Fara program special, doar cu filme si un concert al Loredanei, Pro TV a fost pe locul sase la nivel national, cu o medie de 325.000 de telespectatori, de zece ori mai putini privitori decat cei pe care ii avea Antena 1. TVR 1 s-a clasat pe locul al treilea in acest segment (244.000 de telespectatori), Romania TV pe locul patru (199.000 de telesepectatori), iar National TV pe locul al cincilea cu Revelionul cu Corina Chiriac (181.000 de telespectatori).

Cifrele Pro TV au fost si la orase de aproape zece ori mai mici decat ale Antenei 1: o medie de 176.000 de telespectatori, fata de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru, noteaza paginademedia.ro.

La nivel comercial, al publicului cu varste intre 18 si 49 de ani, Antena 1 a avut cota de piata de 40%. Locul doi pentru Kanal D, cu 165.000 si trei pentru Pro TV, cu 122.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani pe intervalul 22.00 - 02.00. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro