Mama unui copil cu ADHD se plange ca fiul ei e marginalizat de colegi. Directorul scolii: "E violent, le-a spus copiilor ca baga compasul in ei"

Mama unui copil cu ADHD se plange ca fiul ei e marginalizat de colegi. Directorul scolii:

Acesta sustine ca a mers si la o scoala speciala, dar de acolo i s-a spus ca nu este cazul sa fie dus la aceasta unitate de invatamant, intrucat problemele nu sunt de a invata si de a tine pasul cu ceilalti copii. Pe de alta parte, conducerea scolii "Caius Iacob" spune, prin vocea directoarei Mihaela Vostinar, ca exista probleme de comportament din partea elevului cu sindrom ADHD, si ca incearca sa gaseasca solutii.

acum 90 luni (24 Oct 2016)

Darius Andone are 10 ani si este elev in clasa a III-a a Scolii Gimnaziale Caius Iacob, din municipiul Arad. Mama lui, Laura Bara, povesteste ca, de cativa ani, copilul este marginalizat. Din acest motiv a si fost nevoita sa-l mute, in urma cu cateva saptamani, la clasa de step-by-step a aceleiasi unitati de invatamant. Problema este una specifica celor de varsta lui, nicidecum de integrare in colectivitate", spune Laura Bara.

Femeia sustine ca problemele copilului ei, pe care il creste singura, au inceput in momentul in care a spus invatatoarei despre sindromul ADHD al copilului ei. "Am considerat normal sa ii spun invatatoarei sa fie mai atenta la el, din pricina sindromului de care suferea.

Acesta sustine ca a mers si la o scoala speciala, dar de acolo i s-a spus ca nu este cazul sa fie dus la aceasta unitate de invatamant, intrucat problemele nu sunt de a invata si de a tine pasul cu ceilalti copii. Darius Andone a fost mutat de mama lui la clasa de step-by-step, in urma cu trei saptamani, insa femeia sustine ca aici nu invata nimic. "Am fost practic fortata de cei din scoala si de parinti sa il mut in aceasta clasa, dar aici nu invata nimic. Fac exercitii de gradinita, in loc sa invete tabla inmultirii si a impartirii. Noi suntem arondati acestei scoli, dar nu au tinut cont de asta.

Pe de alta parte, conducerea scolii "Caius Iacob" spune, prin vocea directoarei Mihaela Vostinar, ca exista probleme de comportament din partea elevului cu sindrom ADHD, si ca incearca sa gaseasca solutii. Noi stim de acest caz si am decis in cadrul Consiliului de Administratie al scolii sa il mutam la clasa de step-by-spep. Aici este mai bine supravegheat, iar de invatat, se invata normal, este aceeasi programa scolara", spune Mihaela Vostinar, directoarea Scolii Gimnaziale "Caius Iacob" din Arad.

Aceasta mai spune ca, in scoala pe care o conduce, mai exista cinci elevi care au sindr... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro