Vicepresedintele ASF Mircea Ursache vrea listarea CFR Marfa pe bursa
Aici ma refer la Portul Constanta unde putem merge pana la un procent de 30%, la Compania Aeroporturi Bucuresti, dar mai ales la schimbarea metodei de privatizare la CFR Marfa unde acolo, dupa cum stiti, s-a sters o mare suma, iar acum se regaseste in bilantul contabil ca o societate curata capabila sa intre in piata prin schimbarea metodei de privatizare de la privatizarea cu un investitor strategic la cea prin piata de capital", a spus Ursache.
Ursache a anuntat ca CFR Marfa ar putea fi listata, fara a mai fi vandut pachetul majoritar unui investitor strategic, asa cum s-a intamplat in anul 2013, cand omul de afaceri Gruia Stoica nu a mai platit banii pentru pachetul de 51%. Aici ma refer la Portul Constanta unde putem merge pana la un procent de 30%, la Compania Aeroporturi Bucuresti, dar mai ales la schimbarea metodei de privatizare la CFR Marfa unde acolo, dupa cum stiti, s-a sters o mare suma, iar acum se regaseste in bilantul contabil ca o societate curata capabila sa intre in piata prin schimbarea metodei de privatizare de la privatizarea cu un investitor strategic la cea prin piata de capital", a spus Ursache. De asemenea, el a precizat ca daca proiectul legat de obligatiunile municipale continua, Romania poate trece din 2016 la statutul de piata emergenta. UPDATE Grup Feroviar Roman (GFR), operatorul de transport controlat de catre Gruia Stoica, afirma ca si-a indeplinit conditiile stipulate in contractul de privatizare, dar statul este cel care nu si le-a indeplinit pe ale sale. 526/2013, la art.9, se defineste clar ce inseamna finalizarea procedurii: "finalizarea vanzarii-cumpararii pachetului de actiuni constand in plata pretului de cumparare si in transferul titlului de proprietate asupra pachetului de actiuni ce face obiectul vanzarii-cumpararii va avea loc sub conditia semnarii contractului de escrow si depozitarii de catre cumparator a sumei prevazute la pct. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro