Vesti bune pentru romani: s-a lansat cardul cu care poti acumula puncte pentru achizitionarea de bilete de avion

Vesti bune pentru romani: s-a lansat cardul cu care poti acumula puncte pentru achizitionarea de bilete de avion

Cardul este disponibil in doua versiuni, Classic si Premium, iar cu ocazia lansarii este disponibila o oferta care consta intr-un bonus de bun venit de 15.000 de Mile Premiu, la prima achizitie cu cardul Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achizitie cu Cardul Classic, pentru primii 1.000 de detinatori ai cardului.

acum 120 luni (9 Dec 2014)

Banca Transilvania in colaborare cu AIR France KLM si Tarom au lansat astazi un produs comun pentru piata din Romania: un card bancar de calatorii botezat BT Flying Blue. Romanii au pentru prima data ocazia sa foloseasca un card de calatorii care le permite sa acumuleze Mile Premiu in timp ce isi fac cumparaturile de fiecare zi si sa utilizeze milele pentru a achizitiona bilete de avion sau produse din magazinul online Flying Blue.

Cardul este disponibil in doua versiuni, Classic si Premium, iar cu ocazia lansarii este disponibila o oferta care consta intr-un bonus de bun venit de 15.000 de Mile Premiu, la prima achizitie cu cardul Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achizitie cu Cardul Classic, pentru primii 1.000 de detinatori ai cardului. Ca informatie orientativa, cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite detinatorului sa achizitioneze un bilet de avion dus spre orice destinatie din Europa sau din Romania. Pentru un zbor intern este nevoie de acumularea a 10.000 de mile, fara taxe, in timp ce pentru un zbor in Europa, la Paris, sunt necesare 30.000 de mile. De asemenea, cu acest card, varianta Classic, membrii pot plati in maximum 3 rate pentru achizitiile produselor Air France KLM si Tarom, si in acelasi timp include si asigurarea de calatorie gratuita.

In cazul variantei Premium a cardului, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzactie de cumparaturi si vor castiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiti pentru achizitiile produselor sau serviciilor Air France KLM si Tarom si 2,5 Mile Premiu pentru achizitii efectuate in strainatate.

Initiativa de a lansa pe piata din Romania un astfel de card de calatorii vine ca o urmare a interesului aratat de romani pentru calatoriile cui avionul. Numai in anul 2014, romanii au cheltuit pe bilete de avion 127 de milioane de euro, dupa cum a anuntat in cadrul confe... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro