Untold castiga alte doua premii importante. Care este cea mai eficienta si inovativa campanie media din 2015

Untold castiga alte doua premii importante. Care este cea mai eficienta si inovativa campanie media din 2015

Potrivit organizatorilor Untold, "Pay with Blood" a fost declarata cea mai eficienta si cea mai inovativa campanie de media a anului 2015: "De la lansarea campaniei si pana in prezent, a fost nominalizata in competitii internationale importante si a castigat cele mai atractive premii ale industriei: 5 nominalizari la Golden Drum si doua premii Silver Drum la categoriile New, Innovative si Public Relations, Gold pentru Media si Bronz in Public Relations la The European Awards for Creative Excellence.

acum 80 luni (24 Sep 2016)

La Romanian EFFIE Awards, unul dintre cele mai prestigioase evenimente din industria marketingului si comunicarii din Romania, eveniment ajuns la a 13-a editie, campania "Pay with blood" a luat doua premii SILVER, unul la categoria "GoodWorks EFFIE-Non-Profit" si al doilea la categoria "Media Innovation".

Potrivit organizatorilor Untold, "Pay with Blood" a fost declarata cea mai eficienta si cea mai inovativa campanie de media a anului 2015: "De la lansarea campaniei si pana in prezent, a fost nominalizata in competitii internationale importante si a castigat cele mai atractive premii ale industriei: 5 nominalizari la Golden Drum si doua premii Silver Drum la categoriile New, Innovative si Public Relations, Gold pentru Media si Bronz in Public Relations la The European Awards for Creative Excellence.

Dupa succesul neasteptat din 2015, cei de la Untold au reluat in 2016 campania de donare de sangedar intr-o cu totul alta identitate. "In plus, Untold impreuna cu singura platforma tehnologica de donare de sange din Romania, Si Eu Donez, au pus bazele primei Retele a Donatorilor Benevoli de Sange", mai spun organizatorii. O alta recunoastere de care se bucura manifestarea a venit din partea celui mai de seama reprezentant national al industriei de marketing si comunicare, International Advertising Association Romania care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.

Mai puteti citi:Culisele finantarii cu 6 milioane de euro a Festivalului Untold: "Ne-am dorit sa nu mai planeze niciun fel de suspiciune" FOTO VIDEO Cum se distreaza romanii pe celebra piesa a lui Scooter "How much is the fish"

FOTO Festivalul Untold, prin ochii tinerilor ajunsi la Cluj: "Zici ca nu esti in Romania". Secvente electrizante din prima seara si programul de vineri

Iesire pe Facebook a unui politician cunoscut in Cluj: "La Untold se vehiculeaza invocarea AntiHristului si colectarea energiei malefice" ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro