Unele legume sunt mai sanatoase daca le gatim in loc sa le mancam crude. Sfatul unui nutritionist

Unele legume sunt mai sanatoase daca le gatim in loc sa le mancam crude. Sfatul unui nutritionist

Licopenul nu este distrus prin prepararea rosiilor, dimpotriva, prin gatire el este eliminat din celulele rosiei in cantitate mai mare si astfel este mai bine absorbit de organism. Nu este bine sa aruncam frunzele mai inchise la culoare, din exterior, pentru ca ele contin mai multe vitamine: vitamina B, C si luteina, dar si calciu si diferite suibstante anticancerigene.

acum 63 luni (10 May 2015)

Dieteticianul Helen Bond a declarat pentru Daily Mail ca dieta strict raw vegana nu este recomandata. Licopenul nu este distrus prin prepararea rosiilor, dimpotriva, prin gatire el este eliminat din celulele rosiei in cantitate mai mare si astfel este mai bine absorbit de organism.

O alta leguma care ar trebui mancata numai dupa ce este gatita este morcovul. Studiile au demonstrat ca daca este fiert, morvocul contine o cantitate mai mare de beta caroten, pe care organismul nostru o transforma in vitamina A.

Varza de Bruxelles ar trebui mancata de asemenea dupa ce este gatita timp de 5 minute la aburi. Aceasta este metoda ideala de preparare, pentru mentinerea substantelor nutritive, care scad riscul de cancer. Nu este bine sa aruncam frunzele mai inchise la culoare, din exterior, pentru ca ele contin mai multe vitamine: vitamina B, C si luteina, dar si calciu si diferite suibstante anticancerigene. Consumul de varza scade riscul de degenerescenta maculara, care duce la pierderea vederii.

Printre legumele care ar trebuie consumate proaspete, crude, Helen Bond include spanacul, broccoli, ardeiul rosu si varza kale. Dieta ideala este cea care combina alimentele crude cu unele gatite la aburi sau fierte cel mult 5 minute, spune Helen. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro