Un timisorean care s-a dus la Telekom sa-si ridice trei telefoane iPhone 6 a plecat batut-mar. Reactia companiei

Un timisorean care s-a dus la Telekom sa-si ridice trei telefoane iPhone 6 a plecat batut-mar. Reactia companiei

Dragos Nica, un tanar de 31 de ani din localitatea timiseana Dudestii Noi, a fost batut crunt chiar intr-un magazin partener al Telekom din Timisoara dupa o neintelegere cu angajatii companiei. Potrivit tion.ro, tanarul incheiase cu compania de telefonie mobila un contract care prevedea un abonamant de 500 de lei lunar si posibilitatea ca Dragos Nica sa beneficieze de trei telefoane mobile iPhone 6.

acum 104 luni (10 Jul 2015)

Dragos Nica, un tanar de 31 de ani din localitatea timiseana Dudestii Noi, a fost batut crunt chiar intr-un magazin partener al Telekom din Timisoara dupa o neintelegere cu angajatii companiei. Potrivit tion.ro, tanarul incheiase cu compania de telefonie mobila un contract care prevedea un abonamant de 500 de lei lunar si posibilitatea ca Dragos Nica sa beneficieze de trei telefoane mobile iPhone 6.

Potrivit sursei citate, in momentul in care s-a dus la magazin sa isi ridice telefoanele, barbatul a fost intampinat de directorul de vanzari, care i-a spus ca agentul de vanzari a vandut telefoanele.

Tanarul a mai povestit ca in urma loviturilor a ramas cateva momente inconstient, dar cand si-a revenit a reusit sa se refugieze in biroul unei firme vecine de unde a sunat la 112 si a fost preluat de o ambulanta. La fata locului au mers si politistii Sectiei 5, care i-au dus pe cei doi angajati la sectie, unde au fost audiati si ar fi declarat ca doar agentul l-a lovit pe tanar, speriat fiind cand barbatul s-a ridicat brusc de pe scaun.

Ce spun oficialii Telekom

Reprezentantii Telekom au emis un comunicat de presa in care isi exprima punctul de vedere referitor la incidentul de la Timisoara. De asemenea, dorim sa subliniem faptul ca nu agentul de vanzari ci clientul a fost cel care a initiat comportamentul violent si niciun alt angajat al partenerului nu a mai fost implicat. Clientul a sunat la 112 si a fost transportat la spital de o ambulanta, in stare de constienta.

Dorim sa reafirmam preocuparea si angajamentul companiei de a promova un comportament etic al angajatilor si partenerilor sai, bazat pe respect, corectitudine, integritate si respectarea cu consecventa a legilor si reglementarilor care ne guverneaza activitatea. Astfel, nerespectarea regulilor de conduita nu este tolerata in cadrul companiei noastre si a partenerilor nostri si va asiguram ca s-au luat deja ma... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro