Un timisorean care a comandat online un smartphone a primit o piatra in loc de telefon

Un timisorean care a comandat online un smartphone a primit o piatra in loc de telefon

Le recomandam tututor clientilor sa foloseasca serviciul de "Deschiderea coletului la livrare" pentru ca ne dorim ca toti sa beneficieze de cea mai buna experienta de cumparaturi online", a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.

acum 91 luni (20 Feb 2015)

UPDATE, ora 16.35: Reprezentantii eMAG au transmis o informare in care arata ca produsul comandat a plecat din companie in conditii normale. "In urma reclamatiei primite de la clientul nostru, am inlocuit produsul si am efectuat verificari interne ale proceselor de expediere, care au confirmat faptul ca la momentul plecarii din depozitul nostru, coletul continea produsul si fusese ambalat in conditii corespunzatoare. Le recomandam tututor clientilor sa foloseasca serviciul de "Deschiderea coletului la livrare" pentru ca ne dorim ca toti sa beneficieze de cea mai buna experienta de cumparaturi online", a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.

UPDATE, ora 16.15: Printr-o informare transmisa de directorul de marketing al Cargus International, Andreea Marin, firma de curierat isi asuma situatia, fara a oferi alte detalii cu privire la modul in care s-a produs incidentul. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro