Un startup romanesc acuza Cosmote: Aplicatia Hai! este identica cu MyProjekts

Un startup romanesc acuza Cosmote: Aplicatia Hai! este identica cu MyProjekts

Utilizatorii creaza un proiect (spre exemplu: Plimbare cu bicicleta pana la Brasov), gasesc oameni care sa li se alature, iar mai mult de atat si brandurile pot veni cu oferte speciale pe aceste proiecte(spre exemplu: o firma posteaza o oferta de inchiriere de bicicleta, pe cand alta le poate oferi cazare in Brasov. De exemplu, vin cei de la GoPro si ofera cateva camere de filmat sau vin cei de la Adidas si ofera echipament", spunea atunci fondatorul retelei. De asemenea, poti folosi aplicatia ca sa organizezi intalniri private cu toti prietenii sau poti sa organizezi evenimente de grup la care sa iti inviti amicii, sa discutati detaliile si sa impartasesti cu ei toate lucrurile amuzante", se arata pe pagina de descriere a aplicatiei. Practic, s-a pierdut startul ideii de la care a pornit MyProjekts (care, de altfel, a fost prezentata si celor de la Cosmote in faza de cautare de parteneri).

acum 87 luni (11 Sep 2014)

Acuzatiile au fost facute pe site-ul Cooltivator, care apartine portofoliului agentiei de publicitate Eventures. Ionut Bodonea, editor sef al site-ului, sustine ca ideea din spatele Myprojekts a fost prezentata celor de la Cosmote, in aprilie 2013, sub denumirea de facemceva.ro.

"Adevarul" a luat legatura si cu operatorul de telefonie mobila. Acestia mai spun ca mentin "o conduita etica si profesionala cu partenerii" si ii acuza pe cei de la Eventures ca nu au asteptat sa discute "direct elementele pretinse in scrisoare". Razvan Vasilescu, managing partner Eventures a declarat pentru "Adevarul" ca cei de la Cosmote, desi au fost contactati in prealabil, nu au oferit niciun raspuns. Site-ul respectiv pare un loc in care oameni care nu se cunosc pot crea proiecte, indiferent de tema si scop, in timp ce aplicatia mobila Hai! In acest moment ne aflam in plina campanie de teasing, prin urmare anumite functionalitati de interactiune ale aplicatiei nu pot fi dezvaluite, dar va putem spune ca nu au vreo legatura cu tema site-ului in discutie.", a declarat Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising.

"In primavara anului 2013 eventures s-a intalnit cu Cosmote, in vederea incheierii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei retele de socializare gandita de eventures. Utilizatorii creaza un proiect (spre exemplu: Plimbare cu bicicleta pana la Brasov), gasesc oameni care sa li se alature, iar mai mult de atat si brandurile pot veni cu oferte speciale pe aceste proiecte(spre exemplu: o firma posteaza o oferta de inchiriere de bicicleta, pe cand alta le poate oferi cazare in Brasov. a fost lansata pe 29 august si face parte din campania de rebranding FanMagenta, prin care Cosmote se transforma in Telekom.

In urma cu cateva luni, "Adevarul" a stat de vorba cu Vasilescu, care a explicat functionalitatea si conceptul din spatele platformei Myprojekts. "Daca eu sunt pasionat de ciclism si vreau sa fa... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro