Un post de propaganda pro-Kremlin, aproape de a intra in casele romanilor. "Strategii lui Putin ne vor mintile cu subiecte prefabricate"

Un post de propaganda pro-Kremlin, aproape de a intra in casele romanilor.

Este vorba despre apartia printre canalele difuzate in Romania, si a postului RTR care va transmite continutul "nucleului dur" al dezinformarii si propagandei pro-Kremlin in Romania - televiziunea Rossiya 1 din holdingul Companiei Ruse de Stat de Televiziune si Radio (Vserossiyskaya Gosudarstvennaya Televizionnaya i Radioveshchatelnaya Kompaniya sau VGTRK). Moldova este titulara licentei de emisie a RTR prin canalul "RTR Moldova" si are trei fondatori: Societatea rusa pentru organizarea si managementul proiectelor in domeniul mass-media si comunicarii publice (Rossiyskoe obshestvo po organizatzii i upravleniyu proektami v oblasti sredstv massovoy informatzii i massovyh komunikatzii sau Rosmediakom) - 50%, Valentina Stetco - 25% si SB Grup Media SRL - 25%. De asemenea, s-a promis o pondere de 50% filme rusesti si ucrainene (probabil subtitrate) si 50% europene si americane (asadar, filmele rusesti si ucrainene intra la categoria de asiatice!). M-am uitat peste programul RTR Moldova disponibil AICI si am descoperit ca cetatenilor moldoveni, pe langa acele 5 telenovele si o serie de detective (cu militieni care intotdeauna dau dovada de bravada), li se furnizeaza 160 de ore de stiri si emisiuni informational-analitice.

acum 61 luni (21 Aug 2017)

>

Analiza realizata de *Nicolae Tibrigan

Acum, strategii de la Kremlin "vor sa ne bage mortul in casa" pentru a ne "otravi" mintile cu subiecte prefabricate despre istoria Romaniei, NATO, UE, Rusia, Putin, s.a.m.d.

Mai exact, pe ordinea de zi a sedintei de joi, 10 august, membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au avut de raspuns in fata unei solicitari din partea SC Telecontent Production SRL (companie inregistrata la Iasi in 2017) pentru emisia in Romania a RTR (principalul canal de propaganda interna si regionala a Rusiei). Este vorba despre apartia printre canalele difuzate in Romania, si a postului RTR care va transmite continutul "nucleului dur" al dezinformarii si propagandei pro-Kremlin in Romania - televiziunea Rossiya 1 din holdingul Companiei Ruse de Stat de Televiziune si Radio (Vserossiyskaya Gosudarstvennaya Televizionnaya i Radioveshchatelnaya Kompaniya sau VGTRK). Am cautat prin arhivele CNA si am descoperit ca firma din Iasi (promotare a proiectului RTR in Romania) nu se afla la prima incercare de a obtine avizul CNA. Vedeti AICI extrasul de pe ordinea de zi de marti, 18 iulie, unde reprezentantii firmei Telecontent Production SRL au solicitat o amanare din motive necunoscute. Printre activitatile sale licentiate se numara si "constructia si (sau) intretinerea, exploatarea, precum si crearea posturilor de radio sau televiziune, a retelelor prin cablu". Moldova este titulara licentei de emisie a RTR prin canalul "RTR Moldova" si are trei fondatori: Societatea rusa pentru organizarea si managementul proiectelor in domeniul mass-media si comunicarii publice (Rossiyskoe obshestvo po organizatzii i upravleniyu proektami v oblasti sredstv massovoy informatzii i massovyh komunikatzii sau Rosmediakom) - 50%, Valentina Stetco - 25% si SB Grup Media SRL - 25%. Potrivit datelor oficiale din registrul comertului, directorul Rosmediakom este Orgakov Arsenii si are la fel trei fondatori: Sberbak, cea mai mare banca ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro