Un nou fenomen pe retelele sociale: cel mai mare instameet organizat vreodata in Romania

De la inceputul anului si pana in prezent, cei peste 572 de mii de romani au un cont de Instagram au folosit in postarile lor hastagul #Romania de peste 320.000 de ori, se arata intr-un studiu Instagramology care ia in calcul situatia din primele 9 luni ale acestui an. Instagrammerii romani au postat, doar in luna septembrie, peste 1.278.000 de fotografii, peste 74.000 de video-uri si au apreciat aproape 165 de milioane de fotografii si peste 6.800.000 de videoclipuri.

acum 81 luni (28 Oct 2017)

Peste 100 de instagrammeri romani s-au intalnit la Bucuresti in cadrul "Creators will create", cel mai mare Instameet organizat vreodata in Romania. Cei mai populari dintre ei au impartasit idei despre cum pot ajunge sa aiba zeci de mii de followeri. Concluzia surprinzatoare: fotografiile care merg cel mai bine pe Instagram nu trebuie neaparat sa fie perfecte din punct de vedere tehnic, ci sa transmita o poveste.

Pentru ca, au cazut de acord membrii comunitatii Instagram Romania, nu exista limite atunci cand vine vorba de creativitate. Indiferent de meseriile pe care le practica, instagrammerii au in comun tocmai creativitatea, dorinta de a comunica, de a cauta locuri deosebite, interesante, frumoase, si de a le arata celorlalti.

La intalnire au participat unii dintre cei mai populari utilizatori de instagram. Printre ei, Adrian Dan si Radu Nita, adica echipa @ig_romania (46.000 de urmaritori), @romaniapitoreasca (40.900 de urmaritori) si @discoverbucharest (25.100 de urmaritori), conturi care promoveaza, prin imagini care vorbesc mai mult decat o mie de cuvinte, locuri frumoase din Bucuresti si din tara;

"Intalnirea a pornit de la o idee simpla: sa ne cunoastem si sa impartasim ideile prin care ne exprimam creativitatea pe Instagram. Pentru mine, aceasta comunitate este un complex de momente si stari, de frumos si pitoresc.

"Peste tot in lume, instameet-urile reprezinta o oportunitate de a impartasi experiente.

"Instagrammerii din Romania, unii dintre ei avand zeci de mii de followeri, sunt o forta tot mai curtata pentru campanii de promovare. Avantajul acestuit tip de promovare este acela ca utilizatorii folosesc continut vizual de calitate, cu impact mare, pentru ca sunt fotografii care activeaza cele mai profunde emotii", a spus Oana Ivan, co-founder PiArtVision, partener al acestui eveniment.

Concluzia serii a reiesit la finalul interventiei Andei Stanciu, care a povestit o fotografie de pe contul ei, ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro