Umilintele in serie traite de o romanca pentru indemnizatia de crestere a copilului
In ceea ce priveste situatia doamnei Cristina Visan, s-a produs o eroare de comunicare, dar problema a fost rezolvata, cererea acesteia fiind solutionata in 24 de ore prin transmiterea electronica a documentelor solicitate, modalitate de comunicare utilizata cu succes de catre doamna Visan anterior, de mai multe ori, in luna august 2017.Referitor la buna comunicare cu beneficiarii si deplasarile pe care le fac la sediul institutiei noastre, chiar in plenul sedintei Colegiului prefectural din luna mai 2017, directorul executiv a facut un apel catre reprezentantii primariilor sa intermedieze relatia cu acestia, tocmai pentru evitarea acestor deplasari", a explicat directorul interimar al AJPIS, Daniela Moldoveanu. Statul te plateste ca sa ai grija de niste oameni", este de parere subprefectul de Arges, Gabriel Stoian, care precizeaza insa ca Institutia Prefectului nu poate sanctiona astfel de comportamente, insa precizeaza ca va sesiza Ministerul Muncii cu privire la cele semnalate de Cristina Visan.
De aproape noua ani, Cristina Visan s-a mutat din Pitesti, in Bucuresti, dar adresa i-a ramas, pana in vara lui 2017 la locuinta iniiala. Problemele femeii cu AJPIS Arges au inceput in 2016, cand a devenit mama si a depus dosarele pentru indemnizatia de crestere a copilului si pentru alocatie.
"Legea imi permitea si imi permite si acum ca toata corespondenta sa o port prin mail sau prin fax, insa doamnele de la aceasta institutie nu au dorit sa comunicam asa. Mi-au spus ca daca vreau sa fiu sigura ca se rezolva, trebuie sa ma prezint personal sa depun actele oficial. Ca un cetatean disciplinat si cu temele facute, mi-am procurat formularul online si am mers cu el la angajatorul meu de la Bucuresti, ca sa mi-l completeze. Am aflat ulterior, cand am ajuns personal sa depun dosarul la Pitesti, iar functionara de la ghiseu mi-a spus: . Pentru mine acest lucru a fost o problema pentru ca a trebuit sa ma reintorc la Bucuresti, sa-i cer angajatorului meu sa-mi completeze cererea pe formularul bun, dupa care sa ma intorc din nou la Pitesti, la ghiseu, fiindca online, prin mail, sau prin fax, nu mi-au dat voie s-o trimit", a explicat Cristina Visan. "Toate usile erau incuiate"
In vara lui 2017, femeia a avut din nou nevoie de serviciile Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arges si, din nou, a fost pusa pe drumuri inutil, iar, in plus, si certata de angajatele aceleiasi institutii. "Mutandu-mi domiciliul la Bucuresti, automat a trebuit sa mut incasarea indemnizatiei de la Pitesti, la Bucuresti. Nu mi-a raspuns absolut nimeni la 0248/222.245, ca deja stiu numarul pe de rost. Cand, intr-un final a ridicat receptorul un angajat al institutiei, mi-a spus ca e de la secretariat, ca nu ma poate ajuta si nici nu poate sa-mi dea pe cineva la telefon. Am intrebat cand au program cu publicul si daca vineri voi gasi pe cineva care sa-mi spuna ce documente trebuie sa depun ca sa pot face transferul la Bucuresti.
"I-am explicat ca am nevoie de n... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro