Turisti straini dezamagiti de Romania dupa o intalnire cu controlorii RATB: Le pare rau ca au venit intr-o tara unde sunt furati in 10 minute de la aterizare

Turisti straini dezamagiti de Romania dupa o intalnire cu controlorii RATB: Le pare rau ca au venit intr-o tara unde sunt furati in 10 minute de la aterizare

Dupa foarte, foarte multe insistente din partea noastra, in care le explicam ca nu este normal ce fac, ca oamenii aceia nu calatoreau fraudulos, ca in tara lor si in toate tarile civilizate exista un angajat in aeroport care ajuta si valideaza cartela (sau chiar soferul este cel care da aceste explicatii), isi aduc aminte sa specifice ca suprataxa e de 50 lei nu euro si "ce atata le iau apararea, ca pe noi nu ne-ar ajuta nimeni la ei in tara".

acum 29 luni (5 Jun 2018)

O romanca a povestit pe pagina de Facebook "Adevaratul RATB" un incident petrecut intr-un autobuz care plecase de la Aeroportul International Henri Coanda. Calatoarea a relatat cum controlorii RATB au avut o atitudine ostila fata de cativa turisti din Cipru care nu si-au dat seama ca nu le-a fost validata calatoria.

Martora sustine ca angajatii RATB nu cunosteau limba engleza si ca incercand sa le explice strainilor unde au gresit au fost nevoiti sa valideze cardul de calatorie de trei ori pana acesta a functionat. Mai grav este ca turistilor li s-a spus ca suprataxa este de 50 de euro, in loc de 50 de lei, si ca abia dupa ce mai multi calatori romani au insistat, controlorii au rectificat.

In final, turistii au spus ca regreta faptul ca au ales Romania drept destinatie de vacanta, precizand ca este o rusine ceea ce s-a intamplat, considerandu-se furati, potrivit spuselor martorului.

Amintim ca, in luna mai a acestui an, sistemul automat de taxare al RATB a avut probleme, mai multi calatori plangandu-se ca, atunci cand au validat cardurile de calatorie, au fost suprataxati. Dar ce e mai grav este ca angajatii tai ne-au facut de ras in fata unor turisti straini, care de abia ajunsesera in Romania de 10 minute.

Ca sa detaliez: abia ajunsi pe aeroportul din Otopeni, o pereche din Cipru isi cumpara o cartela cu 2 calatorii, valabile pe linia 783. De unde ar putea sti o persoana care calatoreste prima data cu RATB si care nu stie limba romana care este zgomotul corect?

Culmea este ca atunci cand angajatii vostri incearca sa le explice in limba romana (ca normal, noi nu putem avea nici macar in aeroport un vorbitor de engleza) cum se foloseste cardul, aparatul nu functioneaza. Si ce e si mai grav: din graba, asa, se mentioneaza ca suprataxa e 50...euro. Dupa foarte, foarte multe insistente din partea noastra, in care le explicam ca nu este normal ce fa... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro