Turismul dupa Brexit. Cum afecteaza schimbarile economice si digitale industria ospitalitatii in 2017

Turismul dupa Brexit. Cum afecteaza schimbarile economice si digitale industria ospitalitatii in 2017

Ce strategii vor adopta hotelurile traditionale De asemenea, raportul noteaza ca sunt sanse foarte mari ca industria hoteliera sa apeleze la o noua tehnologie, un robot care acceseaza si manipuleaza alte aplicatii prin intermediul interfetelor lui de utilizator, fapt care ii permite sa automatizeze sarcini repetitive, de mare volum, si sa genereze un numar mai mic de erori. "Ca raspuns la cresterea cazarilor de tip peer-to-peer, hotelurile traditionale adopta diferite strategii de atragere a calatorilor incantati de usurinta rezervarilor online si de experienta oferita de inchirierea de locuinte pentru sejururi.

acum 41 luni (14 Mar 2017)

Concret, raportul arata ca sectorul ospitalitatii si de agrement va fi afectat pe termen scurt si mediu de Brexit. "Analiza inteligenta a datelor transforma modul in care firmele de top din domeniul ospitalitatii fac afaceri, pe masura ce folosesc tot mai mult volume mari de date si tehnici avansate de analiza. In cadrul acestei evolutii dinamice, instrumentele de analiza inteligenta a datelor sunt folosite la masurarea si imbunatatirea performantelor de afaceri, cu un plus de concentrare pe cresterea veniturilor, pe managementul relatiei cu clientii si cresterea satisfactiei oaspetilor", arata documentul citat. "Compania Airbnb, dezvoltatoare de platforme digitale, a intrat in industria ospitalitatii fara a detine vreun hotel si a devenit o noua forta competitiva, determinand firmele traditionale din domeniul hotelier sa-si reexamineze modelele de afaceri si amprentele fizice. "Companiile trebuie sa fie pregatite sa detecteze rapid un atac, sa diagnosticheze corect cauzele si sa minimizeze daunele financiare si pe cele legate de reputatie", arata un comunicat de presa. Ce strategii vor adopta hotelurile traditionale De asemenea, raportul noteaza ca sunt sanse foarte mari ca industria hoteliera sa apeleze la o noua tehnologie, un robot care acceseaza si manipuleaza alte aplicatii prin intermediul interfetelor lui de utilizator, fapt care ii permite sa automatizeze sarcini repetitive, de mare volum, si sa genereze un numar mai mic de erori. "Ca raspuns la cresterea cazarilor de tip peer-to-peer, hotelurile traditionale adopta diferite strategii de atragere a calatorilor incantati de usurinta rezervarilor online si de experienta oferita de inchirierea de locuinte pentru sejururi. De exemplu, unele branduri hoteliere mari isi intensifica ofertele cu componenta tehnologica pentru clienti, cum ar fi platformele mobile si social media - pentru rezervari, check-in, chei mobile de acces in camere, plati si in-room service", conchide sursa citata. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro