Trump critica show-ul SNL in care a fost din nou parodiat de Alec Baldwin: "Deloc amuzant, e o crima cu premeditare"

Trump critica show-ul SNL in care a fost din nou parodiat de Alec Baldwin:

Episodul de sambata a ironizat nu doar prima conferinta de presa pe care politicianul republican a sustinut-o recent dupa castigarea alegerilor prezidentiale din Statele Unite, ci a glumit si pe seama unor articole publicate in presa rusa, a caror veridicitate nu a fost inca verificata, potrivit carora Trump a cerut unor prostituate sa execute in fata lui acte de urofilie. Actorul Alec Baldwin, in varsta de 58 de ani, a dezvaluit la inceputul lunii ianuarie ca il va interpreta inca o data pe Donald Trump, al 45-lea presedinte american, si in a doua editie din 2017 a emisiunii de satira "Saturday Night Live", ce va fi difuzata pe 21 ianuarie, la o zi dupa investitura acestuia in functia de presedinte al Statelor Unite.

acum 56 luni (17 Jan 2017)

"NBC e un post prost, dar reprezinta tot ce este mai rau in cadrul NBC. E cu adevarat un exemplu prost de televiziune!", a scris Donald Trump intr-un mesaj publicat pe Twitter.

Reactia politicianului american a venit la o zi dupa ce Alec Baldwin l-a imitat inca o data intr-o sceneta amuzanta, care a ironizat subiecte precum Obamacare si conflictele de interese ale viitorului presedinte al Statelor Unite. Episodul de sambata a ironizat nu doar prima conferinta de presa pe care politicianul republican a sustinut-o recent dupa castigarea alegerilor prezidentiale din Statele Unite, ci a glumit si pe seama unor articole publicate in presa rusa, a caror veridicitate nu a fost inca verificata, potrivit carora Trump a cerut unor prostituate sa execute in fata lui acte de urofilie. Trump (@realDonaldTrump) 15 ianuarie 2017

Alex Baldwin si-a reluat rolul deja extrem de popular in randul americanilor si a deschis scheciul declarand: "Da, asta e viata reala.

Baldwin a continuat prin a enumera "actorii de top" de la Hollywood care vor fi prezenti la ceremonia de investitura: "Vom avea niste actori uriasi, ca Angelina Jolie, Ryan Gosling si Jennifer Lawrence, pentru a caror prezenta multumesc Madame Tussauds (cel mai faimos muzeu cu figuri din ceara - n.red.)." #SNL pic.twitter.com/5vrij0OUUd -- Saturday Night Live (@nbcsnl) 15 ianuarie 2017

In rolul lui Trump, actorul a raspuns unor intrebari adresate de catre jurnalisti, una dintre acestea fiind cum intentioneaza sa inlocuiasca Obamacare. #SNL pic.twitter.com/1rSIJydIIJ -- Saturday Night Live (@nbcsnl) 15 ianuarie 2017

Alec Baldwin si Donald Trump au fost implicati intr-un veritabil razboi al declaratiilor in ultimele luni, in special in timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidentiale din Statele Unite. Recent, dupa ce Trump a spus ca interpretarea sa de catre Baldwin "nu poate fi mai rea de atat",... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro