Trucuri ingenioase prin care comerciantii scot mai multi bani din portofelele clientilor de sarbatori

Trucuri ingenioase prin care comerciantii scot mai multi bani din portofelele clientilor de sarbatori

Apeleaza la trucul "oferta limitata" Nu numai ca se folosesc de tot felul de trucuri pentru a aduce clienti in magazine, dar comerciantii au grija si sa ii preseze pentru a cumpara. Cel mai des ei se folosesc de limita de timp in care este valabila o oferta pentru a spori sentimentul de urgenta in a face o achizitie. Chiar daca un pulover de 90 de lei este mai ieftin decat unul de 250 de lei, nu inseamna ca obtineti neaparat un excelent raport calitate-pret.

acum 74 luni (25 Nov 2016)

Este foarte usor sa cheltui banii de sarbatori. Iar pentru a avea grija ca epuizam toate economiile, comerciantii ne dau o mana de ajutor printr-o serie de trucuri pe care le folosesc, pentru a se asigura ca oamenii cumpara cat mai mult, scrie businessinsider.com. Ne provoaca sa lasam garda jos prin atmosfera familiara de sarbatoare

Sarbatorile sunt o perioada emotionanta si speciala a anului, iar comerciantii sunt constienti de acest lucru. Profitad de sentimentele clientilor, ei isi decoreaza cat mai frumos magazinele, pun muzica specifica perioadei, folosindu-se inclusiv de imagini si arome pentru a atrage cumparatorul. Simtindu-se intr-un mediu familiar, oamenii au tendinta de a nu se mai gandi la bani si, ca rezultat, cheltuie mai mult decat si-au propus. Exista, de asemenea, un motiv pentru care procentul discounturilor sunt afisate pe un fundal de culoare rosie: se pare ca oamenii reactioneaza mai repede si sunt mai hotarati atunci cand vad aceasta culoare. Cele pe care vor sa le scoata in evidenta le pun la nivelul ochilor, de multe ori fiind evidentiate inclusiv prin intermediul culorilor. Uitati-va si pe rafturile de jos, s-ar putea sa gasiti produse similare la preturi mult mai mici. Apeleaza la trucul "oferta limitata"

Nu numai ca se folosesc de tot felul de trucuri pentru a aduce clienti in magazine, dar comerciantii au grija si sa ii preseze pentru a cumpara. Cel mai des ei se folosesc de limita de timp in care este valabila o oferta pentru a spori sentimentul de urgenta in a face o achizitie. Ofera mostre pentru a convinge mai usor

Acest truc nu numai ca te face sa ramai mai mult timp in magazin, dar automat vei testa noi produse. Inaimte de Craciun comerciantii merg in piete pentru a oferi clientilor mostre de dulciuri irezistibile. Chiar daca un pulover de 90 de lei este mai ieftin decat unul de 250 de lei, nu inseamna ca obtineti neaparat un excelent raport calitate-pret... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro