Tren cu Wi-Fi, direct la 2 Mai

După ce patronii de autocare şi chiar operatori feroviari privaţi, cum ar fi Regiotrans, oferă această facilitate de ani buni, de ieri şi pasagerii trenurilor CFR Călători beneficiază de internet Wi-Fi in vagoane. Ce-i drept, este vorba doar de două perechi de trenuri, spre Constanţa şi Buzău, dar introducerea sistemului a fost gratis, costurile fiind suportate de un operator de telefonie mobilă.

acum 39 luni (17 May 2016)

Cei care aleg calea ferată pentru a se deplasa spre litoral vor putea in curand să coboare din vagoanele CFR Călători nu la Mangalia, ci chiar la 2 Mai.

După ce patronii de autocare şi chiar operatori feroviari privaţi, cum ar fi Regiotrans, oferă această facilitate de ani buni, de ieri şi pasagerii trenurilor CFR Călători beneficiază de internet Wi-Fi in vagoane. Ce-i drept, este vorba doar de două perechi de trenuri, spre Constanţa şi Buzău, dar introducerea sistemului a fost gratis, costurile fiind suportate de un operator de telefonie mobilă.

O mare hibă a sistemului implementat de CFR Călători constă in aceea că, pentru a te conecta, trebuie mai intai să completezi un formular destul de stufos.

Iosif Szentes s-a referit şi la prelungirea traseului trenurilor de litoral pană la Mangalia, odată cu inceperea sezonului estival. "Din cauza restricţiilor de viteză de pe secţia Constanţa - Mangalia nu putem duce pe aici prea multe trenuri. Depinde de cum evoluează lucrările derulate de colegii noştri de la CFR Infrastructură", a precizat directorul general al CFR. Ca idee pentru viitor, directorul a avansat posibilitatea de a prelungi traseul trenurilor chiar şi dincolo de Mangalia, pană la 2 Mai. Iosif Szentes se gandeşte ca CFR Călători să achiziţioneze microbuze şi autocare pe care să le folosească pentru transportul călătorilor din trenuri spre acele destinaţii unde fie nu există cale ferată, fie ea este intr-o stare foarte proastă.

Printre rutele pe care ar putea fi introduse mijloace de transport auto ale CFR Călători el a menţionat Medgidia - Tulcea, Suceava - Putna, dar şi Constanţa - Mangalia. Pe toate aceste sectoare există linii ferate, insă ori nu au mai fost folosite de ani buni (cum e cazul liniei spre Putna), ori viteza este cea a melcului (pe Medgidia - Tulcea nu se ating nici măcar 40 km/oră).

Cu alte cuvinte, statul este incapabil să repare acest... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro