Trei reguli usor de respectat pentru a evita durerile de incheieturi dupa sport. Fasele la incheieturi, nerecomandate

Trei reguli usor de respectat pentru a evita durerile de incheieturi dupa sport. Fasele la incheieturi, nerecomandate

Cand vine vorba de incepatori in ale sportului, e bine de tinut cont de modul in care tot corpul se adapteaza noului stil de viata, cel care presupune mai multa miscare si mers la sala.

acum 40 luni (6 Aug 2016)

Cand vine vorba de incepatori in ale sportului, e bine de tinut cont de modul in care tot corpul se adapteaza noului stil de viata, cel care presupune mai multa miscare si mers la sala.

Pentru a evita accidentarea incheieturilor, Willy Polczer, antrenor la Grand Fitness recomanda trei lucruri pe cat de simple pe atat de utile. Apoi e important sa nu ridicam greutati prea mari, sa fortam doar ca sa fie greutatea cat de mare, pentru ca o parte foarte mare din presiune merge direct in incheietura. In al treilea rand, e foarte important sa facem exercitiile corect, pentru ca atunci cand le executa incorect prima parte care resimte greseala e incheietura, ea fiind partea mobila care se adapteaza miscarii si care trage mai tare", explica antrenorul Willy Polczer.

Acesta nu recomanda fasele sau benzile pentru incheieturi, pentru ca atunci cand incheietura este tinuta dreapta si nu este utilizata, aceasta nu se antreneaza corespunzator, lucru care se va resimti in viata de zi cu zi, chiar si la caratul bagajelor. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro