Trei nutrienti esentiali care combat problemele de somn

Trei nutrienti esentiali care combat problemele de somn

Mai mult deat atat, o analiza din 2006 publicata in revista medicala " Hypothesis" sugereaza ca un astfel de deficit poate fi cauza celor mai grave forme de depresie si probleme de sanatate mintala Cele mai generoase surse de magneziu sunt: frunzele inchise la culoare, semintele de dovleac, semintele de susan, nucile de Brazilia, fasolea, lintea si unele tipuri de peste.

acum 66 luni (7 Dec 2014)

Tot mai multe persoane intampina probleme legate de somn, intr-o forma sau alta si exista o multime de motive pentru care se intampla acest lucru. Chiar daca stresul este de cele mai multe ori cap de afis din acest punct de vedere, echilibrul nutritional s-a dovedit a fi la fel de important.

Intr-un articol publicat de Live Science este pusa in evidenta legatura dintre carenta unor nutritienti esenetiali si cele mai intalnite trei probleme asociate somnului. Mai mult deat atat, o analiza din 2006 publicata in revista medicala " Hypothesis" sugereaza ca un astfel de deficit poate fi cauza celor mai grave forme de depresie si probleme de sanatate mintala

Cele mai generoase surse de magneziu sunt: frunzele inchise la culoare, semintele de dovleac, semintele de susan, nucile de Brazilia, fasolea, lintea si unele tipuri de peste.

Dificultate in mentinerea somnului

Suplimentele cu potasiu le-ar putea fi de un real folos persoanelor care se trezesc in timpul noptii si nu mai pot adormi la loc, potrivit unui studiu aparut in 1991 in revista de specialiate "Sleep".

Desi cei mai multi oameni se gandesc la banane atunci cand e vorba de potasiu, aceste fructe funizeaza doar 10% din doza zilnica recomandata (la 100 de grame, evident).

Somnolenta din timpul zilei

Exista o legatura stransa intre somnolenta excesiva din timpul zilei si carenta de vitamina D, conform rezultatelor unei cercetari publicate in 2012 in "Journal of Clinical Sleep Medicine". E putin probabila insa asigurarea cantitatii necesare organismului doar din mancare, fara expunerea regulata la razele ultraviolete ale soarelui, care ramane cea mai buna cale de a combate aceasta deficienta. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro