Trei exercitii simple pe care le puteti face acasa pentru a va mentine sanatosi

Trei exercitii simple pe care le puteti face acasa pentru a va mentine sanatosi

Secretul este sa tineti talpile si coapsele absolut paralele, sa tineti spatele drept si abdomenul incordat si, cel mai important, cand coborati bazinul, sa lasati greutatea pe calcaie, nu pe varfuri. Nu faceti exces, deoarece veti avea mult de lucru dupa sarbatori sa dati jos, si nu uitati: mancam ca sa putem trai, nu traim doar sa mancam", incheie aradeanul.

acum 76 luni (26 Dec 2017)

Acesta spune ca de exemplu, forfecarile pe care le faceam si in scoala generala si pe care unii le urasc se integreaza bine in antrenamentul pentru abdomen.

"Tinem palmele sub fund pentru o stabilitate mai buna si astfel se va lucra cu precadere abdomenul inferior. Pentru a implica si abdomenul superior, intr-o contractie izometrica, trebuie tinut capul, dar si umerii ridicati de pe podea. Al doilea exercitiu pe care trebuie sa il faceti daca vrei sa va modelati si sa va intariti fesele este genuflexiunea. Secretul este sa tineti talpile si coapsele absolut paralele, sa tineti spatele drept si abdomenul incordat si, cel mai important, cand coborati bazinul, sa lasati greutatea pe calcaie, nu pe varfuri. Evident, genunchiul nu trebuie sa depaseasca varful degetelor de la picioare si nu trebuie sa va aplecati spre genunchi. Privirea trebuie sa fie putin orientata in sus, niciodata nu va uitati in jos. Lucreaza cu precadere toti muschii coapselor, fesierii, abdomenul muschii lombari, un exercitiu complet ce nu trebuie ignorat", spune Constantin Bisca

Acesta sustine ca al treilea exercitiu care este tot unul de baza dar pentru partea superioara a corpului este reprezentat de flotari. Insa pentru a fi eficiente, flotarile pentru piept trebuie sa fie corect executate. Astfel, calcaiele, sezutul si omoplatii trebuie sa se afle pe aceeasi linie, iar abdomenul trebuie mentinut incordat. La coborare, unghiul format intre brat si antebrat trebuie sa aiba 90 de grade. In cazul in care veti directiona palmele spre exterior, trebuie sa stiti ca va lucra mai putin pectoralul si mai mult tricepsul. Nu faceti exces, deoarece veti avea mult de lucru dupa sarbatori sa dati jos, si nu uitati: mancam ca sa putem trai, nu traim doar sa mancam", incheie aradeanul.

Mai puteti citi:

Exercitii simple pentru imbunatatirea memoriei

10 exercitii simple pentru relaxarea ochilor obositi din cauza calculatorului ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro