Transportatorii rutieri despre Master Plan: "Este o simpla poveste, peste cinci ani vom spune ca zmeul zmeilor nu ne-a lasat sa facem ce ne-am propus"

Transportatorii rutieri despre Master Plan:

El apreciaza ca Master Planul pe Transport este "o simpla poveste", iar UNTRR nu da credit celor care se ocupa de proiect. El s-a referit totodata la inexistenta infrastructurii in Romania dupa 25 de ani de democratie, punctand ca provincii istorice sunt condamnate la subdezvoltare pentru ca nu se poate trece cu camioanele si cu trenurile, Moldova si Oltenia fiind "prabusite".

acum 108 luni (23 Jul 2015)

El apreciaza ca Master Planul pe Transport este "o simpla poveste", iar UNTRR nu da credit celor care se ocupa de proiect. "Dupa parerea noastra, desi ambitios (Master Planul - n.r.), se intinde pe 15 ani, sunt mentionate acolo toate cifrele de dezvoltare a infrastructurii, noi il consideram o simpla poveste. Noi, transportatorii rutieri, nu avem nicio asteptare si nu acordam niciun fel de credit celor care se ocupa de implementarea Master Planului", a adaugat Isac. El s-a referit totodata la inexistenta infrastructurii in Romania dupa 25 de ani de democratie, punctand ca provincii istorice sunt condamnate la subdezvoltare pentru ca nu se poate trece cu camioanele si cu trenurile, Moldova si Oltenia fiind "prabusite". Isac a mentionat ca un camion cu activitate de transport in Romania, care este bine administrat, aduce in fiecare an 30.000 euro la bugetul statului din acciza pe motorina, taxe pe salarii si alte activitati conexe pe care le angreneaza. "La fiecare camion pe care il scoate din piata (statul - n.r.) isi permite sa piarda cate 30.000 de euro. Dar mergem si adunam taxe de la batranelele de la piata care vand patrunjel", a comentat Isac. El apreciaza ca Romania trebuie sa profite de pozitia geografica foarte buna pe care o are, fiind localizata la jumatatea drumului dintre est si vest, intre Iordania si Olanda. Un flux in Portul Constanta sau in transportul aerian ar aduce o crestere in transportul rutier de marfuri si persoane. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro