Traficul celui mai mare magazin online din Romania arata ca urmatorii ani vor fi despre comert mobil

Traficul celui mai mare magazin online din Romania arata ca urmatorii ani vor fi despre comert mobil

eMAG anunta ca in 2016 a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu 63% mai mult fata de anul precedent, dar cele de pe telefon au fost cu 26% mai multe fata de cele de pe desktop (si de 2,2 ori mai multe decat in 2015).

acum 89 luni (23 Jan 2017)

eMAG anunta ca in 2016 a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu 63% mai mult fata de anul precedent, dar cele de pe telefon au fost cu 26% mai multe fata de cele de pe desktop (si de 2,2 ori mai multe decat in 2015). Chiar daca nivelul de incredere in magazine online este inca scazut, si cel in comertul mobil e si mai jos, urmatorii ani vor fi despre investitii in platforme mobile rapide, capabile sa duca clientul de la cautare la finalizarea comenzii in cel mai mic numar de click-uri.

In ultimii doi ani, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut de cinci ori, depasind atat ca ritm de crestere, cat si ca valoare absoluta evolutia traficului de pe desktop. Dar cele mai multe comenzi plasate de pe dispozitive mobile, 62%, au fost facute de persoane care au pana in 35 de ani.

Pe varste, datele arata ca 48,4% din utilizatori au intre 25 si 34 de ani, categorie urmata de cei intre 35 si 44 de ani (28,5%). De asemenea, cei mai multi clienti care au accesat site-ul de pe dispozitivele mobile sunt din Bucuresti - Sectorul 6, Constanta, Cluj, urmate de Timis, Iasi, Bucuresti - Sector 1, Ilfov, Prahova, Brasov si Bucuresti - Sector 2. In final, in topul celor mai cumparate categorii de produse se numara cele pentru copii (cu o pondere de 4,7%), home&deco (3,7%) si produsele de beauty (3,3%), urmate de electrocasnicele mici, electrocasnicele mari, accesoriile pentru telefoane si telefoanele mobile. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro