Topul legumelor care ingrasa. Ce sa evitam daca suntem la dieta

Topul legumelor care ingrasa. Ce sa evitam daca suntem la dieta

100 de grame de fasole are aproape 200 de calorii. Daca mancati ciorba de fasole, fie ea si fara carne, sau iahnie de post dublati numarul de calorii deoarece pe langa fasole se adauga de obicei si alte legume.

acum 28 luni (12 Aug 2017)

Toate legumele care contin amidon au multe calorii. "Cartoful este una dintre cele mai consumate legume, insa are multe calorii. Doi cartofi fierti sau copti pot avea si 200 de calorii. De asemenea, daca prajiti cartofii aveti o adevarata bomba calorica indiferent ca ii mancati simpli sau cu friptura. Evitati insa cartofii dulci, atat de populari in ultima vreme. Porumbul are si el 150 de calorii. Este sanatos si multa lume il mananca fiert simplu sau ca si garnitura. "Fasolea are multe beneficii, dar are si multe calorii. 100 de grame de fasole are aproape 200 de calorii. Daca mancati ciorba de fasole, fie ea si fara carne, sau iahnie de post dublati numarul de calorii deoarece pe langa fasole se adauga de obicei si alte legume. De asemenea fasolea da gaze si de aceea trebuie consumata la pranz si nu seara cand digestia incetineste", mai spune medicul.

Atentie la legumele albe

Desi nu multa lume stie acest lucru, legumele albe au si ele destul de multe calorii. "Telina, radacina de patrunjel sau pastarnac au aproape la fel de multe calorii ca si cartoful. De asemenea avocado, care desi este un fruct, tot mai des este luat drept leguma. Este sanatos, dar are aproape acelasi numar de calorii ca si cartoful", mai spune specialistul.

Daca tineti dieta sunt si legume care au foarte putine calorii. Castravetele de exemplu are doar 20 de calorii. Rosiile, ardeii, brocoli, conopida sau varza pot fi si ele consumate linistit deoarece nu depasesc 50 de calorii pe 100 de grame. Si dovleceii sunt saraci in calorii si foarte sanatosi. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro