Top 10 cerinte si comportamente aberante ale angajatorilor

Top 10 cerinte si comportamente aberante ale angajatorilor

Secretara nevoita sa isi hraneasca seful, sa-i duca hainele la curatat si eventual cainele la veterinar sau echipe intregi de angajati care trebuie sa suporte crizele de nervi ale angajatorilor? O alta problema pare sa fie organigrama, care de multe ori este pur si simplu copiata de la alta firma, fara sa se faca o analiza in prealabil si sa se stabileasca de ce posturi este cu adevarat nevoie", explica economistul si specialistul in PR Cristian Munthiu.

acum 79 luni (8 Mar 2016)

Secretara nevoita sa isi hraneasca seful, sa-i duca hainele la curatat si eventual cainele la veterinar sau echipe intregi de angajati care trebuie sa suporte crizele de nervi ale angajatorilor? O alta problema pare sa fie organigrama, care de multe ori este pur si simplu copiata de la alta firma, fara sa se faca o analiza in prealabil si sa se stabileasca de ce posturi este cu adevarat nevoie", explica economistul si specialistul in PR Cristian Munthiu. Alaturi de Cristian Munthiu, Adevarul a realizat top 10 cerinte si comportamente aberante intalnite la sefii din Romania, fie ca este vorba despre institutii publice sau companii private. Lipsa unei fise a postului cu sarcini clar trasate ii face pe unii sefi sa le ceara angajatilor sa le duca hainele la spalatorie, sa le comande pranzul, sa le scoata copilul de la scoala sau chiar sa le duca patrupedul la veterinar. Chiar si in intalnirile amicale, seful este superiorul care nu accepta sa piarda sau sa fie contrazis. Cristian Munthiu spune ca ar trebui sa se insiste pe eficienta angajatului si nu pe timpul efectiv petrecut la locul de munca, ce nu inseamna intotdeauna performanta. Efectul "pervers" al acestei interdictii nu face altceva decat sa faca mai tentanta accesarea retelelor de socializare in timpul programului. Ideal ar fi ca angajatul sa aiba niste sarcini de indeplinit, iar dupa ce le-a finalizat sa poata face cu timpul liber ce doreste. La aceasta concluzie au ajuns si mari companii din lume, care nu mai insista ca angajatii sa poate anumite haine sau culori. Prefera ca angajatii sa fie confortabili la locul de munca si sa dea randament. Unele corporatii din Romania ezita sa angajeze oameni cu familie si copii, de teama de a nu lasa compania pe locul al II-lea. Cristian Munthiu spune insa ca lipsa unei vieti de familie nu inseamna neaparat performanta, cum existenta unei familii nu inseamna automat ineficienta. Din dorinta de a face economie, unii angajatori prefera sa lase un volum mare de munca pe ume... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro