Ti-ai promis ca slabesti anul acesta? Cinci feluri in care te autosabotezi

Ti-ai promis ca slabesti anul acesta? Cinci feluri in care te autosabotezi

Antrenorii spun ca vad multi oameni care isi limiteaza consumul de carbohidrati in timp ce se antreneaza pentru evenimente de anduranta, precum maratonul, iar acest lucru are consecinte negative. Acestea sunt destinate pentru a "alimenta" corpul cu combustibilul necesar unui antrenament de 60 de minute sau mai mult, insa, de multe ori, oamenii fac exces de ele.

acum 44 luni (2 Jan 2016)

Washington Post a realizat un inventar al celor mai frecvente cinci astfel de erori. Faci prea mult, prea devreme Multe persoane incearca sa isi imbunatateasca dieta si, in acelasi timp, se supun la antrenamente dure, intr-un ritm nesustenabil. Urmezi strict o anumita dieta Multi oameni spera sa piarda greutate aderand la o anumita dieta, fie una cu putini carbohidrati, paleo, sau fara gluten, fara a lua in considerare particularitatile si stilul lor de viata. Acestea pot fi eficiente pe termen scurt, dar de multe ori cei care le urmeaza se ingrasa la loc. Specialisti recomanda sa adoptam o dieta pe care ne-o putem permite si una care sa ne placa cu adevarat. Alimentatia si antrenamentele nu sunt corelate O dieta trebuie sa sustina antrenamentele prin nutrientii pe care ii ofera. Antrenorii spun ca vad multi oameni care isi limiteaza consumul de carbohidrati in timp ce se antreneaza pentru evenimente de anduranta, precum maratonul, iar acest lucru are consecinte negative. Carbohidratii sunt macronutrientii pe care corpul ii poate converti cel mai usor in energie, asa ca antrenamentele fara carbohidrati sunt ca a conduce o masina care nu are benzina. Faci exces de batoane energizante Rafturile magazinelor sunt pline de batoane "sport" care promit sa iti dea energie. Multe dintre acestea au calorii, zahar si grasimi in cantitati similare cu batoanele obisnuite de ciocolata, spun specialistii. Acestea sunt destinate pentru a "alimenta" corpul cu combustibilul necesar unui antrenament de 60 de minute sau mai mult, insa, de multe ori, oamenii fac exces de ele. Supracompensezi pentru caloriile arse Multi oameni mananca mai mult atunci cand se antreneaza, fie pentru ca activitatea intensa le provoaca foame, fie pentru ca simt ca merita o gustare pentru efortul depus. Si dureaza doar un minut pentru a consuma inapoi caloriile consumate in 30 de minute de alergare. Pentru a evita acest lucru, specialistii recomanda sa ne preparam inaintea antrenamentelor mancarea pe care urm... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro