Test in premiera cu Dacia Sandero 1.0 SCe 75 CP

Test in premiera cu Dacia Sandero 1.0 SCe 75 CP

Gama a adoptat si semnalizarea cu impuls, avem o noua cheie de contact, mai eleganta, camera pentru marsarier in functie de nivelul de echipare, geamuri electrice cu impuls pentru sofer, un mic buzunar lateral pe spatarul scaunului fata pentru depozitarea unui telefon, o plasa amplasata in partea dreapta fata la baza tunelului median pentru a depozita mici obiecte, cotiera pentru scaunul soferului integrata in spatar, priza de 12V pentru locurile spate - mutarea comenzilor pentru geamuri pe panourile portierelor a permis acest lucru, torpeou iluminat, dopuri care acopera suruburile din suporturile de bauturi fata plus asistare la pornirea in rampa. Desi masina de test avea doar 500 km, adica vorbim despre un propulsor nou, pe un traseu montan virajat in usoara urcare cu un stil de condus normal, dupa 50 km aveam un consum mediu de 5,4 litri, iar pe traseul de intoarcere, tot pe 50 km am avut un consum mediu de 4,4 litri.

acum 43 luni (18 Nov 2016)

Pentru a da putina greutate materialului, si pentru a incerca sa va convingem ca Dacia este o marca din ce in ce mai importanta, chiar la nivel mondial, hai sa va ofer si niste cifre. O crestere de 6% comparativ cu aceeasi perioada din 2015, si la fel de important, o crestere de 11% pe piata europeana.

Pentru amatorii de procente, Dacia are o cota de piata de 18,5% in zona magrebiana, si de 8,2% in Eurasia.

Si gata cu detalii din astea plictisitoare, sper ca am reusit cat de cat sa va conving ca Dacia nu este ceva ce se vinde doar in Romania...

Dacia a venit cu un upgrade destul de amplu pentru gama Logan/ Sandero. Avem o noua identitate a partii frontale, una data de grupurile optice fata cu lumini de rulare pe timp de zi cu LED ce reprezinta echipare de serie pentru toata gama. Gama afiseaza un calandru nou cu o linie cromata mediana ce incadreaza sigla, o bara fata noua, redesenata ce incadreaza farurile de ceata. Pentru Sandero si Logan vorbim despre o redesenare a lampilor spate, de o noua bara spate care integreaza si lampa de ceata. Logan MCV se lauda cu modificari estetice doar la partea frontala, iar Sandero Stepway vine cu un calandru nou, inspirat de cel de la Duster, cu cele 4 dreptunghiuri grupate in stanga si dreapta siglei. Gama a adoptat si semnalizarea cu impuls, avem o noua cheie de contact, mai eleganta, camera pentru marsarier in functie de nivelul de echipare, geamuri electrice cu impuls pentru sofer, un mic buzunar lateral pe spatarul scaunului fata pentru depozitarea unui telefon, o plasa amplasata in partea dreapta fata la baza tunelului median pentru a depozita mici obiecte, cotiera pentru scaunul soferului integrata in spatar, priza de 12V pentru locurile spate - mutarea comenzilor pentru geamuri pe panourile portierelor a permis acest lucru, torpeou iluminat, dopuri care acopera suruburile din suporturile de bauturi fata plus asistare la pornirea in rampa. Acest... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro