Test Drive Renault Kadjar 1.6 dCi 130CP Zen Energy X-Tronic

Test Drive Renault Kadjar 1.6 dCi 130CP Zen Energy X-Tronic

Un test in care am dorit sa vedem cat de amabil este acest model cu portofelul in viata de zi cu zi, dar mai ales sa vedem daca noua cutie automata cu variatie continua, X-Tronic, este o optiune de bifat sau nu. / Transmisie - cutie automata cu variatie continua, 7 trepte predefinite, tractiune fata / Performante - 189 km/h v.max, 0-100 km/h in 11,1 secunde / Portbagaj - 472 litri / Rezervor - 55 litri / Dimensiuni - L/l/h (mm) 4.449/ 1.836/ 1.607, ampatament - 2.646 / Consum urban declarat - 5,4 litri/ 100 km / Consum urban in test - 5,8 litri/ 100 km / Pret de baza - 23.500 euro

acum 72 luni (29 May 2018)

Un test in care am dorit sa vedem cat de amabil este acest model cu portofelul in viata de zi cu zi, dar mai ales sa vedem daca noua cutie automata cu variatie continua, X-Tronic, este o optiune de bifat sau nu.

Pana acum, Kadjar putea fi comandat cu o cutie automata cu dublu ambreiaj, unitatea EDC, dar doar cu motorizarea 1.5 dCi. De acum, propulsorul de 130 CP si 320 Nm poate fi asociat cu o cutie CVT cu 7 rapoarte predefinite. O unitate folosita atat de Nissan, din zestrea caruia a fost imprumutata, dar si pe noul Koleos.

Lucrurile nu difera cu nimic de experienta dintr-un Koleos, noua cutie te duce cu gandul mai mult la o unitate automata clasica decat la una cu variatie continua.

Este si o mica iluzie aici, venita din rutina utilizarii unei cutii cu rapoarte clar definite, aici cutia lucreaza continuu, variind raportul de transmisie in permanenta. Poti folosi si grila manuala a cutiei pentru selectarea unui raport, lucru care iti permite la nevoie sa apelezi si la frana de motor.

Cum multe alte noutati nu avem de raportat la cest model, am vrut sa vedem cat de repede descoperim "firescul" acestui mariaj motor-cutie, si cum se reflecta in viata de zi cu zi in trafic urban. Un detaliu care joaca in favoarea cutiei, cu o unitate manuala, probabil am fi ajuns mai greu la ceasta valoare. Chiar daca vorbim despre o tractiune fata, Kadjar ofera prin intermediul sistemului XMOD trei moduri de rulare, optiune care iti ofera mai multa libertate de exprimare daca suprafata de rulare devine dificila. / Transmisie - cutie automata cu variatie continua, 7 trepte predefinite, tractiune fata / Performante - 189 km/h v.max, 0-100 km/h in 11,1 secunde / Portbagaj - 472 litri / Rezervor - 55 litri / Dimensiuni - L/l/h (mm) 4.449/ 1.836/ 1.607, ampatament - 2.646 / Consum urban declarat - 5,4 litri/ 100 km / Consum urban in test - 5,8 litri/ 100 km / Pret de baza - 23.500 euro ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro