Test Drive in premiera - Ford Fiesta Active 1.5 TDCi

Test Drive in premiera - Ford Fiesta Active 1.5 TDCi

Preturi ACTIVE 1 Benzina Pret cu TVA 1.0 85 CP - M6 5 usi 15.650 euro 1.0 100 CP - M6 5 usi 16.300 euro 1.0 100 CP - A6 5 usi 17.550 euro 1.0 125 CP - M6 5 usi 16.800 euro 1.0 140 CP - M6 Start/Stop 5 usi 17.300 euro Diesel 1.5 TDCi 85 CP - M6 5 usi 17.050 euro 1.5 TDCi 85 CP - M6 Start/Stop 5 usi 17.300 euro 1.5 TDCi 120 CP - 6 5 usi 18.300 euro ACTIVE 2 Benzina 1.0 85 CP - M6 5 usi 16.650 euro 1.0 100 CP - M6 5 usi 17.300 euro 1.0 100 CP - A6 5 usi 18.550 euro 1.0 125 CP - M6 5 usi 17.800 euro 1.0 140 CP - M6 Start/Stop 5 usi 18.300 euro Diesel 1.5 TDCi 85 CP - M6 5 usi 18.050 euro 1.5 TDCi 85 CP - M6 Start/Stop 5 usi 18.300 euro 1.5 TDCi 120 CP - 6 5 usi 19.300 euro

acum 53 luni (16 May 2018)

Din start, trebuie sa mentionam ca nu vorbim despre un nivel de echipare. dar toate datele seci le puteti gasi in aici: Ford Fiesta Active - un crossover care inaugureaza familia de modele Active

Vizual, Fiesta Active este ceva mai impunatoare, se scutura putin de aerul ingenuu al versiunii normale. Are un plus de testosteron, iar tusele care vor sa-i sublinieze aerul de crossover nu sunt ostentative, nu iti sar obraznic in ochi sa risti o intrebare de genul: Are reductor si troliu?

O prima impresie vizuala pozitiva, una completata fericit de gama de culori exterioare si atentia acordata finisarii exterioare. Da, un interior care-l gasesc peste cel al unei versiuni Vignale, si asta pentru ca versiunea Active vine cu o tema mult mai bine adaptata clasei din care face parte. Este un interior cu tuse de culoare, unul care are o coerenta intre spiritul masinii si ornamentele si texturile acestora regasite pe plansa de bord si nu numai. Tot ce am condus pana acum, si reprezinta SUV/ crossover de clasa mica...

Asteptam o suspensie mai moale, ceva mai mult ruliu de la Fiesta Active, dar nu, este la fel de rigida ca o Fiesta, poate o idee mai "solida" pe alocuri. Simti ca trenul de rulare a trecut putin pe la sala, este robust. Ruliul este foarte mic, dar cu toate acestea suspensia nu poate fi acuzata de o rigiditate excesiva, te bucuri de o calatorie confortabila la bordul lui Fiesta Active. Destul de bine izolat fonic trenul de rulare. Sincopa apare la trecerea peste denivelari transversale mici, asemanatoare acelor marcaje transversale care vor sa te avertizeze ca te apropii de un viraj. Puntea spate iti lasa impresia ca ar dori sa se desprinda de pe suprafata de rulare. Sa nu va asteptati la o drama, este singurul detaliu care mi-a sarit in ochi mai evident, legat de trenul de rulare, in rest...

Propulsor

Evident, extrem de curios si de unitatea TDCi de 1.5 litri, motor care va fi disponibil si pe EcoSpo... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro