Test Drive Dacia Logan 1.5 dCi Prestige

Test Drive Dacia Logan 1.5 dCi Prestige

Masina are o masa de 1.069 kg, prin urma este destul de usoara. noi o gaim corecta, ar mai fi ceva de lucrat la timoneria cutiei, nimeni nu ar fi deranjat de una mai precisa.

acum 103 luni (4 Mar 2016)

ABS-ul nu era nici macar optiune acum mai bine de 10 ani. Si evident am schiat pret de cativa metri pana m-am dezmeticit. Singura dauna a fost la pneuri, s-a evaporat vreo jumatate de gram de cauciuc.

Si uite ca in 2016 avem un Logan cu sistem infotainment cu ecran tactil cu o diagonala de 7 inch, cruise control, ABS, ESP, geamuri electrice, navigatie... Asta ar trebui sa retina toti pilotii de cartier sau de drum judetean. In alta ordine de idei, am intalnit materiale similare cu cele din Logan in modele mut mai bine cotate.

Propulsorul 1.5 dCi este o unitate care in curand, probabil, va fi expus intr-o galerie a celor mai longevive si de succes propulsoare. Anul acesta se implinesc 21 de ani de cand a aparut in gama Renault. Cu toate evolutiile, micutul propulsor este relativ vocal, cei drept nici Loganul nu exceleaza la capitolul insonorizare.

In versiunea de pe Logan Prestige, acest 1.5 dCi ofera 75 CP la 4.000 rpm si 200 Nm la 1.750 rpm. Ai putea crede ca Logan-ul este usor submotorizat, dar nu este asa. Masina are o masa de 1.069 kg, prin urma este destul de usoara. Unii ar putea spune ca etajarea este putin cam lunga, dar in conditiile in care propulsorul isi termina resursele spre 3.000 si ceva de ture... noi o gaim corecta, ar mai fi ceva de lucrat la timoneria cutiei, nimeni nu ar fi deranjat de una mai precisa. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro