Termenii si conditiile de utilizare a retelei Facebook

Retelele de socializare sunt privite, in principal, ca o modalitate de socializare, de informare asupra anumitor teme sau subiecte de interes, dar si ca o modalitate de promovare, de semnalare a prezentei intr-un grup de prieteni sau profesional, intr-o comunitate de afaceri sau intr-un grup de oameni care au aceleasi preocupari sau hobby-uri. Datele statistice furnizate de catre FaceBrands.ro, serviciul de monitorizare a activitatii utilizatorilor de Facebook si a paginilor romanesti, arata ca la jumatatea lunii martie a anului 2015 Facebook a inregistrat o crestere cu 5% a numarului de utilizatori de Facebook in Romania, fiind inregistrate 8 milioane de conturi de utilizatori din Romania si cu 3,4% a numarului paginilor romanesti de Facebook, fiind inregistrate 27.679 de astfel de pagini, fata de 26.785, cate erau inregistrate in ianuarie 2015. Greutatea accesarii termenilor si conditiilor de utilizare a Facebook este data si de trimiterea de la un link la altul si de imposibilitatea urmaririi acestora in mod cursiv, aceasta metoda fiind descurajanta pentru consumatorii dornici sa stie ce presupune crearea unui cont pe Facebook, dar si de natura a masca lipsa unei informari corecte si complete a utilizatorilor asupra drepturilor si obligatiilor lor.

acum 66 luni (14 Jul 2015)

Retelele de socializare sunt privite, in principal, ca o modalitate de socializare, de informare asupra anumitor teme sau subiecte de interes, dar si ca o modalitate de promovare, de semnalare a prezentei intr-un grup de prieteni sau profesional, intr-o comunitate de afaceri sau intr-un grup de oameni care au aceleasi preocupari sau hobby-uri. Mai mult, retelele de socializare au inceput sa fie privite de catre specialistii de marketing ca fiind un mediu potrivit de promovare si de publicitate online.

Facebook-ul, unul dintre principalele site-uri de relationare sociala, este privit de oameni ca fiind ceva prietenos, mediul in care interactioneaza online, converseaza, fac schimb de fotografii si impartasesc opinii sau experiente.

"Am cont de Facebook, deci exist" a inceput sa fie deviza multor persoane sau companii, institutii si alte forme de organizare sociala, economica si, in ultima vreme in Romania, si politica.

Datele statistice furnizate de catre FaceBrands.ro, serviciul de monitorizare a activitatii utilizatorilor de Facebook si a paginilor romanesti, arata ca la jumatatea lunii martie a anului 2015 Facebook a inregistrat o crestere cu 5% a numarului de utilizatori de Facebook in Romania, fiind inregistrate 8 milioane de conturi de utilizatori din Romania si cu 3,4% a numarului paginilor romanesti de Facebook, fiind inregistrate 27.679 de astfel de pagini, fata de 26.785, cate erau inregistrate in ianuarie 2015.

Acelasi serviciu de monitorizare arata intr-un raport publicat pe site-ul www.facebrands.ro/blog/2015/03/FaceBrands ca majoritatea agentiilor si clientilor care urmaresc maximizarea rezultatelor activitatii pe Facebook folosesc abonamente FaceBrands PRO care incep de la 119 euro/luna.

Iata cum, dintr-o frumoasa poveste de socializare pe o retea online, cu fotografii, prieteni, muzica, poezie si altele asemenea, ne trezim ca o companie din Romania contorizeaza date despre utilizatori, la abonamente ce incep... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro