Tariceanu critica atitudinea Ambasadei SUA: Ma surprinde si ma dezamageste

"Ma preocupa insa ca intelectuali de prestigiu nu vad care este problema fundamentala, ca in Romania s-a creat un sistem paralel de putere, ca puterea in loc sa fie exercitata in mod democratic este exercitata de alte forte care acum incearca cu disperare sa-si pastreze pozitiile obtinute in ultimii 10 ani printr-o serie de decizii care au transformat Romania in orice altceva, dar nu intr-un stat de drept", a mentionat Tariceanu. "Si sigur ca nu pot sa nu fac referire directa la atitudinea unor ambasade si a unor ambasadori si pe mine ma surprinde si ma dezamageste profund atitudinea Ambasadei americane pentru ca si eu ca si alti romani am privit cu admiratie, si nu de ieri de azi si generatiile trecute la o America care este prin esenta tara libertatilor si in care liberatatea si drepturile fundamentale ale cetatenilor sunt respectate.

acum 65 luni (2 Sep 2017)

Tariceanu a spus, in cadrul intalnirii cu jurnalistii, ca principala problema a Romaniei o reprezinta lipsa de respect pentru drepturile si libertatile cetatenilor.

"Din pacate, in Romania, intr-o zona a societatii, intr-o zona politica si nu numai in zona politica a partidelor, dar si in zona civila, vad de dimineata pana seara unii care agita problema coruptiei. Si eu m-as fi asteptat ca un partid care a fost in trecut liberal sa se preocupe de libertatea cetatenilor, si nu sa aplaude, cum spunea colegul meu Vosganian, defilarea catuselor. El considera ca in Romania a fost creat un sistem paralel de putere, iar aceste forte incearca sa-si mentina pozitiile obtinute in ultimii zece ani prin decizii care au transformat Romania in orice altceva, dar nu intr-un stat de drept. "Ma preocupa insa ca intelectuali de prestigiu nu vad care este problema fundamentala, ca in Romania s-a creat un sistem paralel de putere, ca puterea in loc sa fie exercitata in mod democratic este exercitata de alte forte care acum incearca cu disperare sa-si pastreze pozitiile obtinute in ultimii 10 ani printr-o serie de decizii care au transformat Romania in orice altceva, dar nu intr-un stat de drept", a mentionat Tariceanu. "Si sigur ca nu pot sa nu fac referire directa la atitudinea unor ambasade si a unor ambasadori si pe mine ma surprinde si ma dezamageste profund atitudinea Ambasadei americane pentru ca si eu ca si alti romani am privit cu admiratie, si nu de ieri de azi si generatiile trecute la o America care este prin esenta tara libertatilor si in care liberatatea si drepturile fundamentale ale cetatenilor sunt respectate. Din pacate, vad ca acesti ambasadori nu se preocupa si se fac ca nu vad ca in Romania normele elementare juridice nu sunt respectate si avem permanent abuzuri si excese in justitie care au dus Romania pe un nedorit loc intai in randul tarilor membre ale Uniunii Europene in privinta proceselor pierdute la CEDO", a mentionat presedintele ALDE. "Ce dovada mai... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro