Tariceanu: Cei care critica guvernarea sa nu uite ca Romania are cea mai inalta crestere economica din Europa

Acesta este motivul pentru care, impreuna cu partenerii nostri de guvernare, am hotarat o serie de masuri de majorare a salariilor in sectorul public, salariile minime au fost majorate, salariile din educatie, salariile din sanatate, salariile din justitie si multe alte sectoare, asa cum este firesc pentru ca toti ne dorim sa traim cat mai aproape de ceea ce este media europeana", a transmis Tariceanu.

acum 57 luni (17 Mar 2018)

"Cei care critica din punct de vedere economic guvernarea nu trebuie sa uite un lucru esential - ca Romania are cea mai inalta crestere economica din toata Europa. Daca guvernarea din punct de vedere economic ar fi fost gresita, atunci fiti convinsi ca nu am fi putut sa realizam aceasta cifra impresionanta. Acesta este motivul pentru care, impreuna cu partenerii nostri de guvernare, am hotarat o serie de masuri de majorare a salariilor in sectorul public, salariile minime au fost majorate, salariile din educatie, salariile din sanatate, salariile din justitie si multe alte sectoare, asa cum este firesc pentru ca toti ne dorim sa traim cat mai aproape de ceea ce este media europeana", a transmis Tariceanu. El a mai sustinut ca, potrivit sondajelor de opinie, ALDE a ajuns la 14-15 la suta, fiind al treilea partid din tara, dar ca isi doreste ca la alegerile de anul viitor sa fie a doua forta politica din Romania. Si cred ca sansele sunt de partea celor care sunt ambitiosi, care-si doresc acest lucru si avem si un context favorabil care e dat de performanta extrem de slaba a PNL, partid care a ajuns sa fie partidul celor care sustin institutiile represive ale statului", a mai transmis liderul ALDE. La evenimentul de la Olt a participat, alaturi de alti membri din conducerea nationala a partidului si europarlamentarul Norica Nicolai, care in cadrul interventiei sale a cerut demisia presedintelui Comisiei de Cultura a Camerei Deputatilor, Gigel Stirbu, pentru modul in care "l-a chemat la ordin, intr-un mod radical" si stalinist," pe directorul Televiziunii Romane. Sa chemi la ordin un director de televiziune pentru ca a permis difuzarea unui interviu si sa o faci de maniera de care domnul Stirbu, presedinte al Comisiei de cultura din Parlament, a facut-o. Acest lucru nu face decat sa-l oblige pe domnul Stirbu la o demisie de onoare, pe care i-o cer astazi la Olt, din functia de presedinte al Comisiei de cultura", a sustinut Norica Nicolai. Filiala judeteana Olt ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro