Takata LOVESTE din nou. Aproape 40% din productia Ferrari pe un an, AFECTATA

Ferrari desfășoară o rechemare in service de amploare, urmand să remedieze o problemă care se poate agrava la nu mai puțin de 37% din vehiculele produse intr-un an de zile.

acum 103 luni (20 Jul 2015)

Ferrari desfășoară o rechemare in service de amploare, urmand să remedieze o problemă care se poate agrava la nu mai puțin de 37% din vehiculele produse intr-un an de zile.

Producătorul italian de mașini de lux Ferrari a anunțat o rechemare in service pentru 2600 de vehicule, produse intre 19 decembrie 2014-29 aprilie 2015, toate cu prețuri de peste 200.000 euro, care au ajuns la clienți din mai multe regiuni ale lumii. Primul supercar construit de Mexic ia cu asalt Europa. Vuhl 05 a ajuns la primul client

Problema constă in faptul că din cauza unei poziționări improprii airbag-ul se poate declanșa singur in combinație cu anumiți adezivi.

Componentele sunt livrate de Takata, compania japoneză care in ultimul an s-a aflat in centrul unor recall-uri masive, efectuat de diferiți producători.

Cu o producție anuală, limitată la circa 7000 unități, rechemarea in service de 2600 mașini ar putea crea o gaură in bugetul Ferrari. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro