Surpriza de Centenar pe Autostrada Sebes - Turda: lotul 1 ar putea fi deschis circulatiei pana la 1 decembrie 2018

Surpriza de Centenar pe Autostrada Sebes - Turda: lotul 1 ar putea fi deschis circulatiei pana la 1 decembrie 2018

S-ar evita astfel aglomeratia de pe DN1, in special pe portiunea cuprinsa intre Lancram si sensul giratoriu de la interectia cu drumul spre Vintu", a precizat coordonatorul de proiect, reprezentant al firmei de consultanta Egis, Constantin Mazilu, citat de ziarulunirea.ro.

acum 62 luni (21 Apr 2018)

"Aceasta intentie de a deschide circulatiei lotul 1, insa fara nodul rutier de la Sebes, s-a discutat in ultima vreme in cadrul CNAIR si, din punctul nostru de vedere, ea se poate realiza. S-ar evita astfel aglomeratia de pe DN1, in special pe portiunea cuprinsa intre Lancram si sensul giratoriu de la interectia cu drumul spre Vintu", a precizat coordonatorul de proiect, reprezentant al firmei de consultanta Egis, Constantin Mazilu, citat de ziarulunirea.ro. Directorul adjunct al firmei constructoare Impresa Pizzaroti, Eusebio Caretta, a spus ca acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic, avand in vedere ca la momentul actual procentul de realizare este de 47-48% si trebuie sa se ajunga la un stadiu fizic de 70% pana in decembrie. "Ar fi necesar un procent de realizare de 70% ca sa se poata circula pe lotul 1 in decembrie, de la Sebes la Alba Iulia. In prezent se lucreaza pe toate cele 3 sectiuni ale lotului (A, B si C), sunt atacate toate pasajele, podurile peste raul Mures si peste raul Sebes si inclusiv Nodul rutier de la Sebes, obiectiv pentru care sunt prevazute 18 luni perioada de executie. In momentul de fata exista o singura piedica pe traseul lotului 1, si anume la Oarda, unde lucrarile la pasajul peste Valea Orzii au trebuit oprite din cauza ca inca nu sunt definitivate procedurile privind exproprierea unui imobil si nu exista o autorizatie de demolare. Tot la Oarda, mai exista alte doua imobile ale caror proprietari sunt nemultumiti de disconfortul produs de lucrari insa casele acestora nu se afla pe traseu, ci in zona de protectie, respectiv la limita zonei de protectie. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro