Supa rece de avocado si castraveti, recomandata pentru a ne recapata confortul digestiv in aceasta perioada

Supa rece de avocado si castraveti, recomandata pentru a ne recapata confortul digestiv in aceasta perioada

Pentru pregatirea acestei supe avem nevoie de urmatoarele ingrediente: o 500 ml iaurt grecesc o 500 ml de supa de legume o 500 smantana slaba o 2-3 castraveti taiati feli o 5 avocado coapte fara coaja si sambure o 2 linguri de menta tocata marunt o 2 linguri de marar tocat marunt o 4-5 linguri de zeama de lamaie proaspata o sare o crutoane de paine pentru decorat Pregatirea supei de avocado cu castraveti se intinde pe durata a peste trei ore, deoarece presupune racirea continutului la frigider.

acum 27 luni (7 Apr 2018)

Chef Cristi Dobre ne recomanda supa rece de avocado si castraveti, un preparat racoritor, cu putine calorii si foarte gustos. Pentru pregatirea acestei supe avem nevoie de urmatoarele ingrediente: o 500 ml iaurt grecesc o 500 ml de supa de legume o 500 smantana slaba o 2-3 castraveti taiati feli o 5 avocado coapte fara coaja si sambure o 2 linguri de menta tocata marunt o 2 linguri de marar tocat marunt o 4-5 linguri de zeama de lamaie proaspata o sare o crutoane de paine pentru decorat Pregatirea supei de avocado cu castraveti se intinde pe durata a peste trei ore, deoarece presupune racirea continutului la frigider. Punem intr-un blender castravetii, bucatile de avocado, mararul si menta, mixam bine dupa care amestecam cu sosul de iaurt preparat mai devreme in castron", explica Cristi Dobre. "Servim cu garnish de marar tocat si crutoane, dar si cu segmenti de portocala. Oamenii de stiinta au descoperit ca fructele de avocado au rol protectiv impotriva bolilor cardiovasculare, ajuta la controlul greutatii corporale si imbunatatesc abilitatea organismului de a absorbi in parametri optimi nutrientii importanti din hrana. O calitate importanta a fructelor de avocado este ca acestea contin foarte putina fructoza, asociata cu predispozitia spre ingrasare, si circa 20 de nutrienti esentiali, precum fibrele, potasiul, intr-o cantitate dubla comparativ cu bananele, vitamina E, complexul de vitamine B si acidul folic. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro