Studiu surprinzator: mai bine de o treime din romani platesc pentru filme pe net

Studiu surprinzator: mai bine de o treime din romani platesc pentru filme pe net

Investitia romanilor in continut educational creste pe masura ce timpul alocat jocurilor pe mobil scade 49% dintre respondenti acceseaza continut educational cel putin o data pe saptamana, fata de 47% cati utilizeaza aplicatii de gaming si divertisment, iar 34% dintre gospodarii au platit in ultima luna accesul la continut educational, comparativ cu 28% cate au platit pentru jocuri sau aplicatii de divertisment.

acum 48 luni (8 Jul 2015)

Investitia romanilor in continut educational creste pe masura ce timpul alocat jocurilor pe mobil scade

49% dintre respondenti acceseaza continut educational cel putin o data pe saptamana, fata de 47% cati utilizeaza aplicatii de gaming si divertisment, iar 34% dintre gospodarii au platit in ultima luna accesul la continut educational, comparativ cu 28% cate au platit pentru jocuri sau aplicatii de divertisment. Gospodariile cheltuiesc lunar mai mult pe materiale educationale (10,58 euro) decat pe jocuri pe telefon (8,48 euro) si materiale de divertisment, precum carti (9,71 euro), filme (7,81 euro) si muzica (7,14 euro). Culturalizare on demand

36% dintre gospodariile din Romania au platit pentru streaming de filme si emisiuni TV in ultima luna, fata de 24% dintre gospodariile din Europa. 87% dintre romani folosesc telefonul mobil sau tableta pentru a-si accesa conturile de social media, fata de 75% dintre europeni

In ultimele 12 luni s-a inregistrat o crestere semnificativa a consumatorilor care utilizeaza tehnologii mobile 4G, dar si a dispozitivelor conectate la internet, cum ar fi televizoare inteligente si tablete.

De la informatiile relevante si inspirationale din TED Talks, la cursurile de limbi straine online si videoclipuri YouTube cu sfaturi practice, gospodariile din intreaga Romanie sunt tot mai mult in cautare de informatii online, pentru a-si satisface setea de cunoastere si de a descoperi lucruri noi. Mai mult de trei sferturi (83%) dintre romani vizioneaza continut video online, precum emisiuni TV, filme sau clipuri video in mod regulat, fata de 54% dintre europeni. Intoarcerea la TV - vizionarea zilnica a crescut cu o jumatate de ora

Romanii petrec mai mult timp in fata televizorului - 3 ore si 38 de minute, pe cand europenii petrec 3 ore si 7 minute. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro