STUDIU Pliantele distribuite in cutiile postale, principala sursa de informare despre ofertele din magazine

STUDIU Pliantele distribuite in cutiile postale, principala sursa de informare despre ofertele din magazine

Romanii au o atitudine pozitiva fata de publicitatea in cutiile postale, pe care o considera drept cea mai importanta sursa de informare despre ofertele promotionale ale magazinelor, arata cel mai recent studiu referitor la consumul de publicitate neadresata, realizat de Asociatia Europeana de Publicitate in Cutiile Postale (ELMA) in 22 de tari europene, printre care si Romania.

acum 81 luni (16 Dec 2014)

Romanii au o atitudine pozitiva fata de publicitatea in cutiile postale, pe care o considera drept cea mai importanta sursa de informare despre ofertele promotionale ale magazinelor, arata cel mai recent studiu referitor la consumul de publicitate neadresata, realizat de Asociatia Europeana de Publicitate in Cutiile Postale (ELMA) in 22 de tari europene, printre care si Romania.

"In segmentul de varsta 18-24 ani, 59% citesc cu atentie pliantele distribuite in cutiile postale, iar in segmentul de varsta 45-54 ani se afla cei mai multi utilizatori de pliante promotionale (68 la suta). Dintre acestea, 29% au tastat direct adresa site-ului de e-commerce, 11 la suta au utilizat un URL scurt (daca acesta a fost mentionat), 53% au folosit un motor de cautare si doar cinci la suta au scanat un cod QR, atunci cand le-a fost furnizat", se arata in studiu.

86% dintre gospodarii primesc saptamanal cel putin un pliant

De asemenea, 59% dintre romani sunt convinsi ca, prin intermediul materialelor distribuite neadresate, primesc informatii despre oferte promotionale la care altfel nu ar avea acces, iar 68% dintre respondenti doresc sa fie informati despre ofertele din zona lor de proximitate.

La intrebarea "Ce mijloace de informare preferati?", 67 la suta dintre cei intervievati au indicat cutia postala, depasind astfel publicitatea online, cu 57 la suta din optiuni, precum si televiziunea (53%).

Publicitatea prin pliante in cutiile postale, utila

"Publicitatea prin pliante in cutiile postale este considerata de catre consumatori ca fiind mai utila in comparatie cu publicitatea prin reviste sau ziare, oricare ar fi produsele promovate. Atunci cand sunt promovate magazinele, pentru 37% dintre respondenti publicitatea prin pliante in cutiile postale este mai utila decat cea din reviste si ziare, fata de doar 15 la suta, care cred contrariul. Aceste procente sunt 31... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro