STUDIU: Peste 90% din romani aleg o anumita benzinarie in functie de serviciile suplimentare gratuite

STUDIU: Peste 90% din romani aleg o anumita benzinarie in functie de serviciile suplimentare gratuite

Studiul a fost efectuat in luna mai de compania 4Service Group, pe un esantion total de 450 de persoane din Romania, Polonia, Bulgaria si Turcia. Totodata, 81% dintre soferi sunt de parere ca din benzinaria perfecta nu ar trebui sa lipseasca nici cafeneaua sau o gama variate de produse (77% dintre respondenti).

acum 88 luni (23 Oct 2016)

Studiul a fost efectuat in luna mai de compania 4Service Group, pe un esantion total de 450 de persoane din Romania, Polonia, Bulgaria si Turcia. Esantionul pentru Romania a fost de 249 de soferi. In schimb, doar 26% dintre soferii romani aleg benzinaria in functie de apropiere si doar 23% au indicat promotiile ca factor diferentiator. Spre deosebire de polonezi, doar 5% dintre soferii romani opresc la o benzinarie doar pentru ca exista acolo si o cafenea sau un magazin alimentar. Peste 76% dintre respondenti au indicat aceste calitati ale angajatilor, urmate de politete si bunavointa. In schimb, soferii bulgari sau cei polonezi pun politetea pe primul loc, iar cei turci acorda cel mai mult atentie competentei si rapiditatii angajatilor de la benzinarii", se mai arata in studiu. Legat de cele mai mari probleme din benzinarii, circa 85% dintre soferii romani se plang ca statiile de alimentare cu carburanti au wc-uri murdare, iar in multe cazuri acestea lipsesc cu desavarsire. Potrivit studiului, 40% dintre soferii romani sunt deranjati de deservirea lenta din benzinarii, iar o treime acuza slaba calitate a carburantului. Circa 5% dintre soferii intrebati de 4Service Group spun ca li s-a parut ca au alimentat cu mai putin carburant decat aparea pe bonul fiscal. Pe de alta parte, o treime dintre soferii polonezi sunt pe deplin multumiti de serviciile din benzinariile lor. Totodata, 81% dintre soferi sunt de parere ca din benzinaria perfecta nu ar trebui sa lipseasca nici cafeneaua sau o gama variate de produse (77% dintre respondenti). O cafea buna sau mancarea gustoasa se afla printre preferintele a 70% dintre conducatorii auto chestionati, iar promotiile sunt prioritare pentru 55% dintre ei. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro