STUDIU Italia, cea mai buna destinatie europeana pentru city break. Ce parere au turistii despre Romania

STUDIU Italia, cea mai buna destinatie europeana pentru city break. Ce parere au turistii despre Romania

Cei mai multi dintre turistii straini care au ales Romania pentru un sejur scurt au fost motivati de vizitarea de obiective turistice si de experientele turistice noi, si doar intr-o mica masura de cunoasterea culturii locale. Studiul a fost realizat de Mercury Research impreuna cu Asociatia Global Market Research in prima jumatate a anului 2015, pe un esantion de 16.800 de respondenti din 24 de tari din Europa, America, Asia-Pacific, Africa si Orientul Mijlociu si ofera informatii despre 111 destinatii turistice.

acum 64 luni (22 Jun 2015)

Dupa Italia, la diferenta foarte mica, se afla insulele din Grecia si Finlanda, departajate de fruntasa clasamentului de doar cateva zecimale. Cei mai multi dintre turistii straini care au ales Romania pentru un sejur scurt au fost motivati de vizitarea de obiective turistice si de experientele turistice noi, si doar intr-o mica masura de cunoasterea culturii locale.

Norvegia, tara vacantelor lungi

Daca Italia este vedeta sejururilor scurte, cea mai recomandata destinatie de vacanta din Europa pentru vacante de lunga durata este Norvegia (70), urmata de Suedia (66) si Austria (62).

Spania, una dintre cele mai dorite destinatii de vacanta

Spania se afla in topul tarilor din Europa in care turistii isi doresc sa mearga in vacanta in 2015. Desi mai bine promovate decat Spania, Franta si Italia sunt urmatoarele destinatii vizate de turisti pentru vacanta anul acesta. Bulgaria are marketing mai bun ca Romania

Desi Bulgaria are un scor mai mic decat Romania in ceea ce priveste recomandarile turistilor care au vizitat aceasta tara, la nivel de marketing turistic situatia se inverseaza. Bulgaria este mai bine promovata decat Romania, 4% dintre straini au vazut reclame sau oferte turistice pentru aceasta destinatie in comparatie cu 2% pentru Romania.

Studiul a fost realizat de Mercury Research impreuna cu Asociatia Global Market Research in prima jumatate a anului 2015, pe un esantion de 16.800 de respondenti din 24 de tari din Europa, America, Asia-Pacific, Africa si Orientul Mijlociu si ofera informatii despre 111 destinatii turistice. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro