Studiu: cum ne influenteaza culorile logo-urilor produselor pe care le cumparam
Protecţia mediului şi ecoresponsabilitatea sunt subiecte care interesează un număr tot mai mare de oameni, iar companiile au inţeles bine şi ţin cont de acest aspect atunci inclusiv atunci cand aleg culorile pentru logo-urilor produselor lor, scrie joi passionsante.be, citat de Agerpres.
Protecţia mediului şi ecoresponsabilitatea sunt subiecte care interesează un număr tot mai mare de oameni, iar companiile au inţeles bine şi ţin cont de acest aspect atunci inclusiv atunci cand aleg culorile pentru logo-urilor produselor lor, scrie joi passionsante.be, citat de Agerpres.
Culoarea exercită o influenţă reală asupra creierului uman şi a unor judecăţi de ordin moral - a demonstrat un studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Cincinnatti din SUA. Au elaborat apoi un scenariu in care compania respectivă era implicată, la limita legalităţii, in acţiuni cu efecte asupra mediului inconjurător. După care, au invitat persoane tinere să evalueze gradul de moralitate al firmei in funcţie de culoarea logo-ului. In cazul verdelui, rezultatul era oarecum previzibil, intrucat această culoare este deseori asociată cu grija faţă de mediu. Explicaţia ar putea fi aceea că mintea oamenilor asociază albastrul cu apa oceanelor şi cu cerul, ducand cu gandul la puritate. In orice caz, apreciază specialiştii, culoarea işi pune amprenta pe modul in care consumatorii işi elaborează judecăţile de natură etică. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro