Statul roman nu poate salva oamenii din furtunile Marii Negre. Ministerul Transporturilor a alocat in anul 2015 peste 35 de milioane de lei din bani publici

Directorul Agentiei Romane de Salvare a Vietii Omenesti pe Mare a explicat de ce nu a intervenit in cazul Basel Express, o nava ramasa fara motoare.

acum 90 luni (16 Jan 2017)

Directorul Agentiei Romane de Salvare a Vietii Omenesti pe Mare a explicat de ce nu a intervenit in cazul Basel Express, o nava ramasa fara motoare. Aceasta desi statul roman, prin Ministerul Transporturilor, detine Agentia Romana de Salvare a Vietii Omenesti pe Mare (ARSVOM), creata in 2004 pentru a interveni tocmai la evenimente de acest gen.

"Romania libera" a trimis o solicitare Ministerului Transporturilor, in care intreba de ce ARSVOM nu a actionat si cum au fost remediate probleme grave descoperite in cadrul institutiei de catre Corpul de Control al primului ministrul inca din februarie 2016.

In raspunsul Ministerului Transporturilor, semnat de directorul general al agentiei, Daniel Manole, ni s-a comunicat ca exista doua tipuri de salvari: de nave si de echipaje.

Cititi textul integral in editia de luni a ziarului "Romania Libera", disponibila la toate punctele de difuzare a presei din tara si prin abonament. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro