Sportul in aer liber: e gratis, te scapa de depresie si iti ofera doza zilnica de vitamina D

Sportul in aer liber: e gratis, te scapa de depresie si iti ofera doza zilnica de vitamina D

Daca te-am convins sa faci miscare in aer liber de 3-4 ori pe saptamana, tine cont si de cateva recomandari facute de antrenorul personal pentru a te antrena in siguranta: o Hidrateaza-te suficient Asigura-te ca mentii un nivel de hidratare adecvat pe parcursul antrenamentului. Miscarea zilnica poate fi o provocare, dar cand antrenamentele sunt o oportunitate de socializare te ajuta sa te simti fericit, iti imbunatatesc starea de sanatate si te ajuta sa economisesti bani iar decizia de a renunta la o seara pe canapea in fata televizorului devine mult mai usoara.

acum 60 luni (13 Jul 2015)

Cercetarile in domeniu sugereaza ca antrenamentele in aer liber au numeroase beneficii care nu se aplica si in cazul miscarii dintr-o incapere cu biciclete si benzi de alergat.

Antrenamente variate

Posibilitatile de miscare in aer liber sunt nelimitate, indiferent de nivelul de pregatire fizica al fiecaruia.

Sesiunile de alergare sustinute, antrenamentele de tip High Intensity Interval Training pe scarile si dealurile din parc si exercitiile de forta sunt potrivite pentru persoanele active, spune antrenorul. Te poti antrena oricand doresti

Oricand ai 30 de minute libere poti sa iesi in parc sa faci miscare. Scapi de grija programarilor la clasele de aerobic, de cozile din spatele bicicletelor si a benzilor de alergat. Activitatile in aer liber sunt asociate cu mai multa vitalitate, energie si gandire pozitiva decat antrenamentele in salile intunecoase de fitness, arata ultimele studii ale oamenilor de stiinta.

Sportul si expunerea la soare stimuleaza productia de serotonina, dopamina si endorfine, hormonii fericirii. Un antrenament in aer liber te scapa de stresul zilnic de la birou, dispozitia proasta, anxietate si depresie, completeaza Serban Blebea. Ai mai multe sanse sa te antrenezi consecvent

Este usor sa sari peste sesiunile de antrenament.

Senzatia de bine dupa un antrenament in aer liber creste sansele sa faci miscare pentru mai mult timp, spune antrenorul personal. Doza necesara de vitamina D

Expunerea la soare stimuleaza productia de vitamina D, vitamina soarelui. Vitamina D nu poate fi asimilata de organism din alimente, asadar expunerea zilnica la soare timp de 15 minute iti va asigura necesarul garantat. Va trebui totusi sa investesti in echipament adecvat si crema de protectie solara, dar vei cheltui mai putini bani decat la o sala de fitness.

Daca te-am convins sa faci m... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro