Snapchat difuzeaza reclame

Dupa ce a refuzat oferte de miliarde de dolari din partea Google si Facebook, dar si dupa un scandal generat de lipsa unor masuri de securitate suficiente, reteaua de socializare cu mesaje efemere Snapchat incearca sa se monetizeze transmitand publicitate. Reclama a fost in fapt un trailer de 20 de secunde de promovare a acestui film si a putut fi vizionata de utilizatorii americani ai retelei de socializare, relateaza portalul mashable.com, citat de Mediafax. Recent, Snapchat a fost in centrul unui scandal, dupa ce hackerii au publicat online un numar mare de imagini si inregistrari video de pe serviciul de mesagerie efemera, provocand temeri cu privire la aceste mesaje, care se presupune ca ar trebui sa dispara la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatorii retelei.

acum 117 luni (21 Oct 2014)

Dupa ce a refuzat oferte de miliarde de dolari din partea Google si Facebook, dar si dupa un scandal generat de lipsa unor masuri de securitate suficiente, reteaua de socializare cu mesaje efemere Snapchat incearca sa se monetizeze transmitand publicitate.

Snapchat, reteaua de socializare renumita pentru faptul ca mesajele si fotografiile postate se autodistrug la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatori, a anuntat vineri ca va incepe sa transmita publicitate.

Primul spot publicitar incorporat in acest weekend de Snapchat intre mesajele sale efemere a fost unul de promovare a filmului horror "Ouija". Reclama a fost in fapt un trailer de 20 de secunde de promovare a acestui film si a putut fi vizionata de utilizatorii americani ai retelei de socializare, relateaza portalul mashable.com, citat de Mediafax.

Conform sursei citate, nu este clar cat timp vor aparea astfel de spoturi de promovare pe Snapchat si nici cat de des vor fi transmise aceste reclame. Insa este de asteptat ca Snapchat sa continue experimentele in privinta difuzarii de publicitate, mai scrie mashable.com.

De asemenea, Snapchat a promis ca nu va introduce publicitatea "printre mesajele personale", precum fotografiile pe care utilizatorii retelei si le transmit si nici in timp ce acestia poarta o conversatie.

Recent, Snapchat a fost in centrul unui scandal, dupa ce hackerii au publicat online un numar mare de imagini si inregistrari video de pe serviciul de mesagerie efemera, provocand temeri cu privire la aceste mesaje, care se presupune ca ar trebui sa dispara la cateva secunde dupa ce sunt vazute de utilizatorii retelei.

Pe de alta parte, in luna iulie, huffingtonpost.com relata ca Snapchat este in negocieri cu mai multe companii chineze pentru o investitie care ar putea sa ridice valoarea acesteia la o suma de 10 miliarde de dolari. Conform sursei citate, valoarea atat de mare a Snapchat este specifica industriei de telecomunicatii din... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro