Si, totusi, cat de important este micul dejun. Alimentele-esentiale care ajuta la stimularea metabolismului

Si, totusi, cat de important este micul dejun. Alimentele-esentiale care ajuta la stimularea metabolismului

"Este binde de stiut ca micul dejun contribuie la stimularea metabolismului si stimuleaza incurajarea arderii de calorii si ajuta la prevenirea senzatiei de foame. 10 idei pentru un mic dejun sanatos: -Un ou fiert cu doua felii de paine prajita si un pahar de suc din fructe proaspete este micul dejun ideal.

acum 56 luni (28 May 2016)

Specialistii au precizat ca micul dejun servit in fiecare dimineata are rolul de a oferi energie pentru intreaga zi.

"Este binde de stiut ca micul dejun contribuie la stimularea metabolismului si stimuleaza incurajarea arderii de calorii si ajuta la prevenirea senzatiei de foame. Trebuie sa contina o portie integrala de cereale care furnizeaza organismului carbohidratii necesari, alimente si fructe bogate in vitamine si minerale, dar si o portie mica de proteine, oua sau carne", a spus medicul Ioan Surdu. 10 idei pentru un mic dejun sanatos: -Un ou fiert cu doua felii de paine prajita si un pahar de suc din fructe proaspete este micul dejun ideal. -Doua felii de paine negara cu unt si branza, dar si un ceai indulcit cu miere se pot servi fara probleme la micul dejun. -In fiecare dimineata la micul dejun puteti consuma musli cu fulgi de ovaz, dar si un pahar de suc din fructe proaspete. - Untul de migdale pe paine prajita poate fi consumat cu succes in fiecare dimineata alaturi de un bol de fructe proaspete. -Puteti consuma la micul dejun trei felii de paine prajita cu humus si o salata de patrunjel, dar si o cafea fara zahar. -Iaurtul grecesc in care sa trebuie sa puneti un pumn de nuci sau seminte rude poate fi consumat fara probleme la micul dejun. "Este bine de stiut ca trebuie sa invatam si ce tip de alimente trebuie sa consumam atunci cand servim micul dejun. Daca dupa fiecare masa ne simtim obositi sau fara lipsa de atentie sau concentrare atunci un singur lucru este cert: micul dejun nu satisface cerintele in totalitate ale organismului. Cei care servesc micul dejun regulat au o energie mult mai buna si prezinta un risc mult mai redus de diabet si boli cardiace", a orecizat nutritionistul Alin Tomescu. Mai citeste si Care este cel mai sanatos mic dejun pentru copii: cerealele cu lapte au fost "detronate" Ce trebuie sa contina un mic dejun sanatos. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro