Show-ul sustinut de Lady Gaga la Super Bowl, comentat intens pe retelele sociale: cate mesaje s-au generat pe Twitter

Potrivit Twitter, 2,2 milioane de mesaje au fost publicate pe aceasta platforma de microblogging, continand referiri la show-ul sustinut de Lady Gaga, folosind hashtagul #PepsiHalftime, intre orele locale 20.10 (03.10 ora Romaniei, n.r.) si 20.30 (03.30 ora Romaniei, n.r.), in timpul transmisiunii live a recitalului vedetei pop.

acum 56 luni (6 Feb 2017)

Potrivit Twitter, 2,2 milioane de mesaje au fost publicate pe aceasta platforma de microblogging, continand referiri la show-ul sustinut de Lady Gaga, folosind hashtagul #PepsiHalftime, intre orele locale 20.10 (03.10 ora Romaniei, n.r.) si 20.30 (03.30 ora Romaniei, n.r.), in timpul transmisiunii live a recitalului vedetei pop.

Combinate, mesajele publicate pe Twitter inainte de debutul show-ului, in timpul acestuia si in primele 10 minute dupa incheierea sa, numarul lor total a fost de 5,1 milioane.

De asemenea, contul de Twitter artistei americane (@LadyGaga) a fost mentionat de 2,1 milioane de ori intre orele locale 19.50 (02.50 ora Romaniei, n.r.) si 20.40 (03.40 ora Romaniei, n.r.).

Cel mai comentat moment pe Twitter din recitalul vedetei pop a fost minutul in care show-ul ei s-a incheiat, la ora locala 20.27 (03.27 ora Romaniei, n.r.). Pe locurile urmatoare s-au aflat momentul in care Lady Gaga i-a salutat de pe scena pe parintii ei (ora locala 20.22 / 03.22 ora Romaniei) si cel in care diva pop a deschis show-ul, coborand de pe acoperisul NRG Stadium din Houston intr-un harnasament de siguranta (ora locala 20.15/ 03.15 ora Romaniei).

A 51-a editie Super Bowl a avut loc pe 5 februarie pe NRG Stadium din Houston si a opus echipele de fotbal american New England Patriots si Atlanta Falcons.

Echipa New England Patriots a castigat, duminica, pentru a cincea oara in istorie Super Bowl, impunandu-se cu scorul de 34-28 in meciul de la Houston cu Atlanta Falcons, dupa ce a revenit spectaculos de la 3-28.

Super Bowl este cel mai urmarit eveniment la televiziunea americana, atragand peste 100 de milioane de telespectatori, si este cel mai scump eveniment pentru firmele care doresc sa isi faca reclama, acestea trebuind sa plateasca milioane de dolari pentru reclame de 30 de secunde.

Lady Gaga s-a aflat la a d... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro