Seful CNADNR a facut inspectii de zi si de noapte pe santierul lotului 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, care ar trebui redeschis circulatiei in septembrie
Lucrarile de refacere a portiunii cu probleme de pe lotul 3 sunt realizare incepand din aprilie de catre CNADNR, in regie proprie, si ar trebui finantatate din garantia depusa de constructorul italian, executata de compania de drumuri. CNADNR, o companie-mamut, cu bugete de miliarde de lei in fiecare an, a fost criticata de mai multe ori in ultimul timp de premierul Dacian Ciolos, care ii reproseaza lipsa de performanta.
Fostul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, si actualul titular al portofoliului, Sorin Buse, au anuntat ca termenul pentru finalizarea refacerii portiunii cu probleme de pe lotul 3 este luna septembrie.
Termenul a fost asumat si de directorul general al CNADNR, chiar daca unii specialisti se indoiesc ca poate fi respectat daca lucrarile de remediere a problemelor grave de structura sunt realizate corespunzator.
In 9 august, CNADNR a avizat solutia tehnica ppropusa de firma Road Consulting pentru portiunea de cateva sute de metri demolata, care ar trebui sa rezolve in special problema apei freatice. Odata cu refacerea corpului autostrazii le-am cerut constructorilor sa demareze lucrarile si la celelalte puncte cu deficiente astfel incat atunci cand vom da in folosinta lotul 3 sa o putem face in conditii de maxima siguranta a traficului", a declarat Homor dupa vizitele pe santier, citat intr-un comunicat al CNADNR.
Directorul general al companiei a anuntat ca va monitoriza in continuare "cu mare atentie" activitatea de pe santier, astfel incat sa fie respectat graficul de lucrari.
Lucrarile de refacere a portiunii cu probleme de pe lotul 3 sunt realizare incepand din aprilie de catre CNADNR, in regie proprie, si ar trebui finantatate din garantia depusa de constructorul italian, executata de compania de drumuri.
CNADNR, o companie-mamut, cu bugete de miliarde de lei in fiecare an, a fost criticata de mai multe ori in ultimul timp de premierul Dacian Ciolos, care ii reproseaza lipsa de performanta.
"CNADNR-ul, in structura actuala, este un colos cu picioare de lut si fara o restructurare a mecanismelor de investitii nu va performa.
In septembrie 2015, lotul a fost inchis, iar o portiune de cateva sute de metri a fost demolata, din cauza ca au aparut fisuri si denivelari grave pe carosabil.
Lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, lung de 22 de kilometri, a fost realizat in urma u... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro