Scandalul emisiilor face o noua victima: actiunile Renault scad cu 20%, pe fondul unei posibile investigatii privind testele de poluare

Scandalul emisiilor face o noua victima: actiunile Renault scad cu 20%, pe fondul unei posibile investigatii privind testele de poluare

Agenti ai biroului antifrauda au vizitat unele sedii ale Renault care au legatura cu standardele de testare si certificare a motoarelor, a declarat Florent Grimaldi, reprezentant al CGT la uzina Renault din Lardy, confirmand o informatie relatata de AFP, transmite Reuters.

acum 55 luni (14 Jan 2016)

Agenti ai biroului antifrauda au vizitat unele sedii ale Renault care au legatura cu standardele de testare si certificare a motoarelor, a declarat Florent Grimaldi, reprezentant al CGT la uzina Renault din Lardy, confirmand o informatie relatata de AFP, transmite Reuters. Acest fapt a lasat impresia ca investigatia este legata de standardele emisiilor, in urma scandalului de la Volkswagen, a spus Grimaldi. Producatorii auto au intrat in atentia autoritatilor de reglementare din luna septembrie, dupa ce conducerea Volkswagen a recunoscut ca a inselat testele de poluare pentru 11 milioane de automobile diesel la nivel mondial, prin instalarea unor softuri ilegale care reduc nivelul emisiilor. Autoritatile franceze investigheaza din septembrie daca VW a inselat clientii in privinta nivelului emisiilor automobilelor diesel si s-a angajat sa extinda cercetarile la toti producatorii, intre care Renault si PSA Peugeot Citroen. Grupul Volkswagen este investigat in mai multe state din intreaga lume, dupa ce a recunoscut in luna septembrie ca a instalat un soft care manipula emisiile pe 11 milioane de autoturisme. Autoritatea germana pentru transport rutier (KBA) a anuntat in luna noiembrie ca va verifica emisiile a 50 de modele de masini cu propulsie diesel, inclusiv motoare Dacia, in cadrul anchetei declansate dupa dezvaluirile despre softul folosit de grupul auto Volkswagen. Potrivit KBA urmau a fi verificate modele diesel Dacia, Audi (A3, A6), BMW (seria 3, seria 5, Mini), Ford (Focus si C-Max), Opel (Astra, Insignia, Zafira), Mercedes (C-Klasse, CLS, Sprinter, V-Klasse), Porsche (Macan), Smart (ForTwo), Volkswagen (Golf, Beetle, Passat, Touran, Polo, Golf SportsVan, Touareg, Crafter, Amarok), Alfa Romeo (Giulietta), Chevrolet (Cruze), Fiat (Panda, Ducato), Hyundai (iX35, i20), Honda (HR-V), Jeep (Cherokee), Land Rover (Evoque), Mazda (Mazda 6), Mitsubishi (ASX), Nissan (Navara), Peugeot (308), Renault (Kadjar), Toyota (Auris) si Volvo (V60). ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro