Sase trucuri utile ca sa retii mai usor informatii noi

Capacitatea de memorare şi de reţinere a informaţiilor pentru o perioadă indelungată poate fi imbunătăţită prin adoptarea a şase obiceiuri banale, prezentate de site-ul huffingtopost.com. Evită alcoolul Un studiu recent a arătat că bărbaţii de varstă medie care beau mai mult de două sau trei pahare cu alcool pe zi au pierderi de memorie şi probleme cognitive cu şase ani mai devreme decat cei care consumă alcool cu moderaţie.

acum 64 luni (30 May 2015)

Capacitatea de memorare şi de reţinere a informaţiilor pentru o perioadă indelungată poate fi imbunătăţită prin adoptarea a şase obiceiuri banale, prezentate de site-ul huffingtopost.com. Fă exerciţii fizice

Mişcarea imbunătăţeşte memoria, conform rezultatelor unui studiu făcut de cercetători de la Universitatea din Texas la Dallas. Specialiştii au arătat că bătranii care fac exerciţii fizice au o memorie mai bună decat sedentarii. In plus, oamenii de ştiinţă au demonstrat că, odată ce incep să facă mişcare, memoria bătranilor sedentari se imbunătăţeşte. Evită alcoolul

Un studiu recent a arătat că bărbaţii de varstă medie care beau mai mult de două sau trei pahare cu alcool pe zi au pierderi de memorie şi probleme cognitive cu şase ani mai devreme decat cei care consumă alcool cu moderaţie. Dormi

Cercetătorii de la Universitatea Harvard au arătat că studenţii care dorm pentru cateva zeci de minute după ce invaţă işi aduc mai bine aminte ce au studiat.

In plus, somnul ne ajută să procesăm informaţiile şi să ne consolidăm amintirile, iar lipsa somnului reduce capacitatea de concentrare.

"Creierele noastre decid continuu ce este destul de important să ne amintim şi ce poate fi dat uitării. Astfel, reţinem mai bine ceea ce se intamplă imediat după o experienţă nouă", a spus cercetătorul Institutul Naţional de Sănătate din Maryland, R. Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard a arătat că femeile care consumă multe legume, dar mai ales salată şi alte verdeţuri, au mai puţine şanse să aibă probleme de memorie. Bea cafea sau ceai cu cafeină

Cafeina imbunătăţeşte memoria, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Johns Hopkins. Participanţii la studiul lor, care au primit 200 de mg de cafeină au obţinut rezultate mai bune la teste de memorie decat cei care au primit o pilulă placebo. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro