Sase beneficii ale cireselor si visinelor

Reduc riscul de atac cerebral si boli de inima Un studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Michigan a aratat ca pigmentul antocianic din cirese si visine, care da culoarea rosie fructelor, reduce inflamatiile si durerile, regleaza nivelul de colesterol din sange si trigliceridele. Reduc riscul de aparitie a gutei Un studiu publicat in anul 2012 a aratat ca bolnavii de guta care au consumat aproximativ 30 de visine timp de doua zile au avut un risc cu 35% mai mic de a dezvolta atacuri de guta decat ceilalti.

acum 62 luni (15 Jul 2016)

Intre acestea se numara reducerea riscului de guta, atac cerebral si boli de inima, scaderea durerilor musculare sau a celor provocate de osteoartrita si imbunatatirea metabolismului si a somnului, scrie huffingtonpost.ca. Reduc riscul de atac cerebral si boli de inima

Un studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Michigan a aratat ca pigmentul antocianic din cirese si visine, care da culoarea rosie fructelor, reduce inflamatiile si durerile, regleaza nivelul de colesterol din sange si trigliceridele. Astfel, consumul de cirese si visine poate reduce riscul de atac cerebral, boli de inima si diabet. Reduc durerea provocata de osteoartrita

Un studiu desfasurat pe un esantion format din femei cu varste cuprinse intre 40 si 70 de ani, care sufereau de osteoartrita, a aratat ca daca este consumat de doua ori pe zi, sucul de cirese sau visine reduce inflamatiile. Reduc riscul de aparitie a gutei

Un studiu publicat in anul 2012 a aratat ca bolnavii de guta care au consumat aproximativ 30 de visine timp de doua zile au avut un risc cu 35% mai mic de a dezvolta atacuri de guta decat ceilalti. Alunga insomniile

Intr-un studiu, participantii au baut cate 30 ml de suc de cirese la 30 de minute dupa ce s-au trezit si cu 30 de minute inainte de cina.

Ciresele incurajeaza si sustin producerea melatoninei de catre organism, care este un antioxidant excelent pentru calmarea sistemului nervos si este utila in caz de insomnii, nevroze, stari de anxietate si migrene.

Vitaminele si mineralele continute de visine sau cirese favorizeaza digestia, dar in acelasi timp previn deshidratarea, iar fibrele solubile din compozitia fructelor confera senzatia de satietate si scad nivelul de colesterol negativ din organism. Reduce durerea musculara

Consumul de cirese reduce durerea musculara cauzata de exercitiile fizice intense. Un studiu efectuat pe alergatori la maraton a aratat ca sportivii care au baut suc de... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro