Romanul si televizorul: cat de mult cheltuie pe unul si ce modele prefera

Romanul si televizorul: cat de mult cheltuie pe unul si ce modele prefera

Conform vanzarilor din magazinele Media Galaxy in cazul categoriei de televizoare, romanii aleg aceste produse in functie de pret si calitatea imaginii, preferate fiind televizoarele cu functii precum conectivitatea la internet, media player pentru continut de pe USB si rezolutie full HD, cu o crestere continua pe cele ultra HD.

acum 54 luni (22 Jul 2016)

Media Galaxy, unul dintre retailerii mari din Romania, a furnizat pentru "Adevarul" o serie de raspunsuri cu privire la preferintele romanilor pentru televizoare. Acum, Adrian Blanaru, Product Manager Categoria Brown Goods, Media Galaxy, a explicat ce marci sunt preferate, ce tip de dotari, dar si care este bugetul mediu.

Desi telefoanele si tabletele au crescut destul de mult in popularitate, Blanaru sustine ca, fara indoiala, televizorul ramane unul dintre cele mai importante obiecte dintr-o locuinta, capabil sa aduca toata familia laolalta pentru momente de divertisment. Televizoarele continua sa fie pe primul loc in preocuparile de achizitii electronice ale romanilor, in contextul in care apar televizoare noi, cu performante superioare si functii diverse.

Conform vanzarilor din magazinele Media Galaxy in cazul categoriei de televizoare, romanii aleg aceste produse in functie de pret si calitatea imaginii, preferate fiind televizoarele cu functii precum conectivitatea la internet, media player pentru continut de pe USB si rezolutie full HD, cu o crestere continua pe cele ultra HD. Conform calculelor acestui retailer, romanii investesc, in medie, in jur de 1.200 lei pe un televizor, cele mai populare marci fiind: Samsung, LG, Philips si Sony. Netflix & televizoare

Pe masura ce accesul la tehnologie a crescut, au crescut si preferintele, de unde si interesul pentru televizoare smart. In ultimul an, peste 350.000 de clienti au achizitionat un smart TV, ceea ce inseamna vanzari de aproximativ 35% din cifra totala.

In final, merita mentionat ca televizoarele smart si 4K sunt preferate in special de acei consumatori care cauta un nivel superior in home entertainment, dar si de profesionistii care lucreaza in studiouri TV, in acest caz calitatea imaginii fiind obligatorie. In medie, acesti consumatori investesc 3.000 lei pe un televizor de tip smart sau 4K, urmarind, totu... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro